Hva ser dere mest frem til?

Jellybum

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Hva gleder dere dere mest til etter fødsel? Jeg for min del skal fylle kjøleskapet med fårepølse og spekemat :D

Fårepølse ja :D

Sove på ryggen! Herje med toåringen igjen, sitte på gulvet, komme meg opp fra sofaen uten ubehageligheter.. Spise brie og spekemat, og drikke kaffe :)

Å møte ungen:) Å kunne bevege meg normalt, få mer energi, være mer sammen med ungene og mannen, spise fenalår :)

Spekemat og brieost!! :D og så blir det befriende å etterkvart å kunne løpe igjen :)

Ser mest frem til å få min nyfødte baby på brystet. Det er bare toppen av magi! Ellers så gleder jeg meg veldig til å kunne jogge igjen. Har ikke greid det hele svangerskapet :)

Gleder meg til spekemat, å kunne ligge på magen, kunne spise det jeg vil uten å få halsbrann, få magen min tilbake, og å kunne kjøpe klær uten å måtte tenke på magen. Gleder meg til å møte sniken og til å ha energi og kropp til å herje med eldstemann

Ser det er mange som gleder seg til å ligge på magen, bare forbered dere på at det ikke er så enkelt om dere skal amme..

Ser mest frem til å få min nyfødte baby på brystet. Det er bare toppen av magi! Ellers så gleder jeg meg veldig til å kunne jogge igjen. Har ikke greid det hele svangerskapet :)
Enig i de tingene også. Eller bare gå på tur normalt.
Første regner jeg med absolutt alle er enige i ;)

Ser det er mange som gleder seg til å ligge på magen, bare forbered dere på at det ikke er så enkelt om dere skal amme..
Men anbefales for at livmoren skal trekke seg sammen da.
Kan være lurt å sove med ammebh og innlegg om man sover på magen ja, ellers blir det fort ubehagelig ;)

Men anbefales for at livmoren skal trekke seg sammen da.
Kan være lurt å sove med ammebh og innlegg om man sover på magen ja, ellers blir det fort ubehagelig ;)
Jeg tenker også på at mange får vondt i puppene den første tiden, så da er det ikke så behagelig.
For min del er det ikke så farlig, har ikke savnet det så mye denne gangen :)

Å ikke være kvalm! Er så pyton lei!!!! Har spist brie og spekemat (men stekt) så savner ikke det egentlig. Men ett glass vin vil jeg ha når sola skinner til våren!!!

Å bli kjent med babyen, og kunne ha storebrødrene på fanget igjen :)

Det måååå jo være et marked for å utvikle gravid-sikker spekemat!!

Jeg gleder meg til å kunne ligge på magen igjen (til tross for evt melkespreng), og å kunne løpe og leke med storebroren uten å bli anpusten etter 2 min! Og å gå laaang tur! Spekeskinke har jeg faktisk spist en stund (fy:oops:), men gleder meg til en ordentlig god biff med et glass vin:D Og så har jeg en and i fryseren som venter på å bli middag:D Hehe! Men det jeg gleder meg aller mest til er når gutten vår skal få møte lillesøsteren sin for første gang, nesten mer spent på det enn å møte henne selv:)

Jeg gleder meg og til å få sove på mage og rygg, men husker jeg blei litt skuffa etter forrige fødsel, for joda.. nå var magen borte, men de hersens puppene med melkespreng og etc. gjorde det allikevel ikke til noen glede og ligge på magen :P :P

Gleder meg og til at jeg kan leke litt mer med storebror og orke mer :)

Back
Topp