Hva savner du mest...

Oster som brie og blåmuggost. Spekemat! Og salami litt. Medium stekt biff.

Cola/Pepsi drikker jeg det jeg vil av. Er ikke hver dag uansett. Hadde jeg taklet kaffe hadde jeg nok drukket det i mengder og. Drikker en til to kopper iskaffe om dagen, tre til fire kopper te. Cola i helgene.

Savner biff som er rosa/rød, cola/Pepsi drikker jeg som jeg vil blir kvalm av alt annet så da er det vel kroppen vil ha.

Brie!!

Og øl kommer jeg til å savne når jeg sitter i hagen i sommer :)

Jeg må henge meg på og si brie og spekemat her...samt et glass rødt/hvitt/sprudlende/øl til fredagskosen og på en sommerkveld.

Etter forrige fødsel spiste jeg konstant mårpølse til hvert måltid...såpass mye at jeg på et tidspunkt syntes jenta mi lukta mårpølse pga melka hu fikk av meg :p

Salami...salami og mer salami.. :-/

Spekemat og sushi med tunfisk...... Er egentlig colaholiker, så veldig greit at jeg kaster opp av det nå :p alkohol drikker jeg så og si aldri uansett, så det går helt fint...

Mange gode alkoholfrie øltyper der ute!

Som ølhund er jeg veldig klar over sey, men få jeg syns er gode. Carlsberg sin er ok og erdinger hveteølet, men blir så oppblåst av dem ;)

Salami, roastbiff og brie. Alkohol drikker jeg så sjelden, så det savner jeg ikke. Men mest av alt så savner jeg den gode matlysten jeg vanligvis har!

Salami og brie!!!

Som så mange andre, så er det salamien som det lengtes etter her også...

Savner å spise kjøtt, medium biff, saus, poteter og grønnsaker. Gode fullstendige måltider!! Savner min vanlige matlyst. Nå kan jeg bare spise grønne epler og sprø rundstykker med gulost, og drikker bare sjokolademelk og vann:P

Kan man ikke spise salami btw?

Back
Topp