Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for mye koffein nei, og jeg tar ut den dosen i kaffe på morgen. Det må jeg bare ha. Elsker ellers pepsi max, men holder meg vekke fra det nå for klarer ikke kun bare drikke littColaDrakk ett glass igår, første etter jeg ble gravid, men skal jo helst ikke ha noe særlig av det. Savner faktisk ikke alkohol, men tenker jeg kommer til å savne det til sommeren + i bryllup og de to utdrikningslagene jeg skal i!
Da er vi 2! Jobber på SFO og en del på kjøkkenet. Når vi har brødmat så sitter jeg nesten å må sniffe inn salamilukten. Frister så å bare stappe hele greia i munnenHar en salamipakke liggende i frysen jeg, var det jeg spiste mest før positiv test, og har kjent suget innimellom;-)
Hahaha, som å lese om meg selvDa er vi 2! Jobber på SFO og en del på kjøkkenet. Når vi har brødmat så sitter jeg nesten å må sniffe inn salamilukten. Frister så å bare stappe hele greia i munnen
Ikke for mye koffein nei, og jeg tar ut den dosen i kaffe på morgen. Det må jeg bare ha. Elsker ellers pepsi max, men holder meg vekke fra det nå for klarer ikke kun bare drikke littOg ser jo litt den med alkohol hvis det er litt store begivenheter eller noe ekstra. Vi har barnefri til uken og er bedt på vennemiddag. Alle drikker nok vin, unntatt meg
![]()
Jeg som alltid har vært DEN kaffekjerringa takler ikke kaffe lengre! Ikke vil kroppen ha te heller. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg kan unne meg bittelitt cola i helgene![]()