Hva savner du mest...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
å spise og evt. drikke??:)

Her må det være salami på fersk hjemmlaget brød som kommer rett ut av ovnen:P

Spiser jo salami altså, men da på ostesmørbrød.
Drikke gjør jeg generelt lite uansett, så savner ikke alhohol.

Jeg savner fenalår og brie :D og noe til de grader og! Fortsetter cravingen skal jeg pakke med fenalår i fødebagen :P

Har en salamipakke liggende i frysen jeg, var det jeg spiste mest før positiv test, og har kjent suget innimellom;-)

Eller veldig sterk indisk mat, ååhhh..
Klarer ikke det nå pga. halsbrann.

Brie har jeg veldig lyst på av og til. Ellers er det vel ikke noe....:)

Jeg er veldig glad i rødvin, og merker jeg savner det, spesielt til fredagskosen!

Cola :P Drakk ett glass igår, første etter jeg ble gravid, men skal jo helst ikke ha noe særlig av det. Savner faktisk ikke alkohol, men tenker jeg kommer til å savne det til sommeren + i bryllup og de to utdrikningslagene jeg skal i!

Jeg savner salami noen ganger! Og forskjellige oster som brie og castello! ;)

Savner egentlig ingenting. Spiser ikke så mye av fymaten til vanlig, drikker heller ikke alkohol. Eneste er salami av og til, men klarer meg helt fint uten :)

Ikke noe spesielt egentlig. Spiser ikke noe særlig spekemat eller salami til vanlig, så det går helt fint :)

Cola :p Drakk ett glass igår, første etter jeg ble gravid, men skal jo helst ikke ha noe særlig av det. Savner faktisk ikke alkohol, men tenker jeg kommer til å savne det til sommeren + i bryllup og de to utdrikningslagene jeg skal i!
Ikke for mye koffein nei, og jeg tar ut den dosen i kaffe på morgen. Det må jeg bare ha. Elsker ellers pepsi max, men holder meg vekke fra det nå for klarer ikke kun bare drikke litt:pOg ser jo litt den med alkohol hvis det er litt store begivenheter eller noe ekstra. Vi har barnefri til uken og er bedt på vennemiddag. Alle drikker nok vin, unntatt meg;)

Har en salamipakke liggende i frysen jeg, var det jeg spiste mest før positiv test, og har kjent suget innimellom;-)
Da er vi 2! Jobber på SFO og en del på kjøkkenet. Når vi har brødmat så sitter jeg nesten å må sniffe inn salamilukten. Frister så å bare stappe hele greia i munnen

Da er vi 2! Jobber på SFO og en del på kjøkkenet. Når vi har brødmat så sitter jeg nesten å må sniffe inn salamilukten. Frister så å bare stappe hele greia i munnen
Hahaha, som å lese om meg selv:-P jobber i bhg, og den salamien lukter bare sååå sinnsykt godt!!

Salami, majones og agurk på rundstykke! :O

Ikke for mye koffein nei, og jeg tar ut den dosen i kaffe på morgen. Det må jeg bare ha. Elsker ellers pepsi max, men holder meg vekke fra det nå for klarer ikke kun bare drikke litt:pOg ser jo litt den med alkohol hvis det er litt store begivenheter eller noe ekstra. Vi har barnefri til uken og er bedt på vennemiddag. Alle drikker nok vin, unntatt meg;)

Jeg som alltid har vært DEN kaffekjerringa takler ikke kaffe lengre! Ikke vil kroppen ha te heller. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg kan unne meg bittelitt cola i helgene :P

Jeg som alltid har vært DEN kaffekjerringa takler ikke kaffe lengre! Ikke vil kroppen ha te heller. Så nå har jeg bestemt meg for at jeg kan unne meg bittelitt cola i helgene :p

Det kan du unne deg med god samvittighet da:D

Back
Topp