Hva savner du mest?

Jeg savner medium stekt biff og rødvin, samt å ligge på magen! Men mest av alt savner jeg å ikke være kvalm og å kunne trene og finne på morsomme ting!

Du vet at man kan spise medium biff? Det viktige er at biffen er stekt helt rundt på utsiden =)

Medium har jo rødt kjøtt.. den er ikke gjennomstekt... du kan vel ikke spise roastbiff heller??

Personlig savner jeg faktisk snus. Flaut å si det.. Men har vært snusfri fra dag 1 og har aldri hatt en bedre grunn til å slutte :)

Sushi kan vel spises? Så lenge man holder seg unna tunfisk??? Jeg bruker å lage bare med grønnsaker :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har vel egentlig ikke noe spesielt jeg savner akkurat nå. Kanskje litt at energien min er på et minimalt nivå..

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Oster og spekeskinke.. Sukk.. Ingenting frister, bortsett fra spekeskinke. Og salami. :mad::p

Savner å ikke være kvalm.. Savner energi, og er riktig så lei taket i stuen vår....har sett så altfor mye til den i disse ukene..litt matlyst hadde også vært greit å fått igjen...

Jeg savner energien min, dwn forsvant over natten... ellers så er det ikke noe spesielt enda:) kommer til å spise ostesmørbrød med saltpølse på fremover vet jeg :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Savner energi og overskudd.. Og Matlysten!! Den eneste som frister er salami på ferskt brød med agurk. Vanligvis er jeg ikke så glad i salami, men i alle tre svangerskapene er det en ting som frister når kvalmen er der...

Ellers savner jeg også perfekt biff og roastbiff!!

Sent from my iPad using BV Forum

Energien min og å ligge på magen...

Spekemat og å ikke være konstant kvalm og trøtt

Savner aller mest Salami! Ferskt brød med salami og agurk! ;)
Og Rødvinskosen da, men den kan jeg alltids få til om jeg finner en god alkoholfri en. Noen anbefalinger?

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Savner å ikke være kvalm, fungere i hverdagen. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp