Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kombinasjonen har vært greia til meg og mannen å gjøre de siste årene, i helgene ingen sushi uten champis vet ikke om noen gode alkoholfri champiser??Sushi kan du vel spise, Lovebelly? Spist det flere ganger jeg eller er det kombinasjonen med champis du savner?
Jeg savner spekeskinke
Sent from my iPhone using BV Forum
Å, jeg savner jo selvfølgelig det sammeJeg savner aller mest å ha energi, å ikke være kvalm, ha overskudd til å trene og gjøre andre ting enn å bare ligge på sofaen! Må andre trimester bare komme
Nå har jeg så dårlig matlyst at ingenting av den "forbudte" maten som spekeskinke og blåmuggost fristet uansett Noe jeg vanligvis ELSKER!!Å, jeg savner jo selvfølgelig det samme
TuMmY LoVe
Liker ikke salami til vanlig, men nå når jeg er gravid har jeg så lyst på det!!Nå har jeg så dårlig matlyst at ingenting av den "forbudte" maten som spekeskinke og blåmuggost fristet uansett Noe jeg vanligvis ELSKER!!
Haha Typisk!Liker ikke salami til vanlig, men nå når jeg er gravid har jeg så lyst på det!!
TuMmY LoVe
Akkurat hva jeg savner!!Jeg savner aller mest å ha energi, å ikke være kvalm, ha overskudd til å trene og gjøre andre ting enn å bare ligge på sofaen! Må andre trimester bare komme
Jeg tror den er redd for gravide damerAkkurat hva jeg savner!!
ENERGIEN min.. Hvor er du?
Jeg tror den er redd for gravide damer
TuMmY LoVe
Skjønner ikke hvorfor den ellers skal holde seg borteHaha! Må være noe sånt!
Jeg savner nok mest salami og redbull/burn... Og selvfølgelig energien!