Hva savner du mest?

Baileys og kaffe :)
Det er eneste alkoholen jeg savner..
Er igrunn ikke noe mat jeg jeg savner men røyk derimot.... Har ikke lyst på selve røyken men koser rundt å sitte ute i den deilige vårsolen vi har hatt i Bergen og nyte en kopp kaffe og røyk.....

Jeg savner å kunne drikke litt øl :( Det er ikke like mye god alkoholfri øl.. Blir nok verre med solmånedene som kommer nå tror jeg.

Også savner jeg aller mest salami. MIN STORE ELSK </3

Har hørt det eg og.. men er jo umulig å vite om den er fersk.. eller?
Hmm ja er vel egentlig det, vist man ikke handler på fisketorget. Jeg kikket bare på dato og spiste bare samme dag som jeg åpnet den, men har ikke turd flere ganger.

Hmm ja er vel egentlig det, vist man ikke handler på fisketorget. Jeg kikket bare på dato og spiste bare samme dag som jeg åpnet den, men har ikke turd flere ganger.

Fisketorget veit vel ja.. men nei eg har no vært såå flink til no, så eg skal holde meg til fødselen :)

Fisketorget veit vel ja.. men nei eg har no vært såå flink til no, så eg skal holde meg til fødselen :)
Har holdt meg unna sushi også selv om det vistnok skal være trygt, men på ønskelista til mannen om hva jeg vil ha etter fødsel står det snickers og sushi hehe :)

Hvorfor kan du ikke spise en snickers sjokolade?
Har fått svangerskaps diabetes :( så kan ikke spise noe som tuller med blodsukkeret. :( ikke appelsin juice engang :(

Spekeskinke og salami!! :)

Brie. Har hatt lyst på det gjennom hele svangerskapet. Masse mykost på litt kjeks. Det savner eg :)

Back
Topp