Det er eneste alkoholen jeg savner..Baileys og kaffe![]()
Er igrunn ikke noe mat jeg jeg savner men røyk derimot.... Har ikke lyst på selve røyken men koser rundt å sitte ute i den deilige vårsolen vi har hatt i Bergen og nyte en kopp kaffe og røyk.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er eneste alkoholen jeg savner..Baileys og kaffe![]()
Den er i hvertfall rød, både pølsa og plastikken utenpå, og er en av de "vanlige" her jeg borSikkert noe sånn som ølpølse. Alle dem ser like ut hvertfall![]()
Har hørt det eg og.. men er jo umulig å vite om den er fersk.. eller?Jeg sprakk på røkelaks her en dag, greide å lete fram noen sier på nette som sa det var greit bare den var fersk.
Hmm ja er vel egentlig det, vist man ikke handler på fisketorget. Jeg kikket bare på dato og spiste bare samme dag som jeg åpnet den, men har ikke turd flere ganger.Har hørt det eg og.. men er jo umulig å vite om den er fersk.. eller?
Hmm ja er vel egentlig det, vist man ikke handler på fisketorget. Jeg kikket bare på dato og spiste bare samme dag som jeg åpnet den, men har ikke turd flere ganger.
Har holdt meg unna sushi også selv om det vistnok skal være trygt, men på ønskelista til mannen om hva jeg vil ha etter fødsel står det snickers og sushi heheFisketorget veit vel ja.. men nei eg har no vært såå flink til no, så eg skal holde meg til fødselen![]()
Har holdt meg unna sushi også selv om det vistnok skal være trygt, men på ønskelista til mannen om hva jeg vil ha etter fødsel står det snickers og sushi hehe![]()
Har fått svangerskaps diabetesHvorfor kan du ikke spise en snickers sjokolade?
Uff så veldig tungvintHar fått svangerskaps diabetesså kan ikke spise noe som tuller med blodsukkeret.
ikke appelsin juice engang
![]()
Aldri smakt brie egBrie. Har hatt lyst på det gjennom hele svangerskapet. Masse mykost på litt kjeks. Det savner eg![]()