Hva savner du av spiselige ting?

Prosecco, alle farger vin, gode ipa’er, myke oster fra ferskvaredisken, spekemat, lakris, medium rare biff, roastbeef, carpaccio, sushi uten dårlig samvittighet, cola og kaffe uten begrensninger.. listen er lang!! :hilarious: Og mange av de gravidvennlige alternativene en stusselig trøst til originalen.

Spekeskinke og roastbiff!! Kan heller ikke skjønne hvordan jeg skal komme meg gjennom julen uten fenalår :(

Ifølge min jordmor så er det greit å spise litt lakris, anbefalingen er vel på max 250 gr i uka eller noe sånt.. :)

Ja, jordmor sa til meg at jeg kunne spise en eller to biter nå og da... Skal godt gjøres å spise bare en, når en er så glad i lakris som meg :wacky:

Savner rødvin og prosecco.. øl savner jeg og, men alkoholfri har heldigvis kommer seg veldig siden første graviditet! Av mat savner jeg spicy salami på skiva. Er ingen fan av øvrig spekemat og liker ikke fenalår osv så null savn der :p

lakris spiser jeg, men ikke i bøtter og spann. Har og støtt og stadig slumpet til å spise noe jeg ikke burde, men lar meg ikke stresse av det :angelic:

Hvitvin og bobler, spekemat og oster :confused: Lakris spiser jeg litt av men ikke før jeg hadde passert uke 12 :wacky: Pepsi Max :sorry: Kaffe og te. Har ikke hatt en eneste kopp siden jeg fant ut av graviditeten…men det går egentlig greit da jeg faktisk ikke har så lyst på kaffe likevel, mer kosen med kaffekoppen jeg savner tror jeg :hilarious:
Alt dette jeg savner har jeg erstattet med sjokolade :hilarious::angelic:

Hvitvin og bobler, spekemat og oster :confused: Lakris spiser jeg litt av men ikke før jeg hadde passert uke 12 :wacky: Pepsi Max :sorry: Kaffe og te. Har ikke hatt en eneste kopp siden jeg fant ut av graviditeten…men det går egentlig greit da jeg faktisk ikke har så lyst på kaffe likevel, mer kosen med kaffekoppen jeg savner tror jeg :hilarious:
Alt dette jeg savner har jeg erstattet med sjokolade :hilarious::angelic:
Erstattet med sjokolade og kakao her :hilarious:

Jeg venter nr 5 og har spist vanlig gullsalami med alle? JM sa det var helt trygt så lenge holdbarheten var veldig god. Litt lakris innimellom er også helt ok :)

Men savner kaffe(!!!), øl og vin, energidrikker, spekeskinke, oster, og snop i ubegrenset mengde

Spekemat og vin! Og det er ikke det at konsumet av disse produktene er så høyt til vanlig, men tanken på at jeg ikke kan som gjør at savnet er stort. Lakris spiser jeg litt av, men ikke store mengder. Vet det er anbefalt å unngå lakris helt i Finland, og er derfor glad jeg bor i Norge :angelic:

Alt av spekemat, oster (spes. blåmuggost!), vin, kamskjell, medium-rare biff, øl, lys rosa roastbiff… lista er lang, så det skal bli skikkelig kalas her når junior er ute:joyful:

Savner å drikke så mye kaffe jeg vil ( drikker en kopp om dagen )og ikke minst så mye lakris jeg vil! Den ene biten i ny og ne er bare terror for en som som meg! Og ja selvfølgelig vin.. rød og hvit og bobler. :angelic:

Brie, medium stekt indrefilet, spekemat, rødvin, hvitvin, så mye kaffe, pepsimax og redbull jeg ønsker.. :sorry:

Spekeskinke! Savnet det veldig i første graviditeten også, og da hadde svigers med seg strandaskinke og flatbrød til meg når de kom en tur på sykehuset:) Denne gangen får samboer ansvaret for å pakke det ned i fødebagen;)

Back
Topp