Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fetaost skal være trygt for gravide å spise, så lenge den er laget av pasteurisert melk.Rødvin, brie, fetaost i salat, alt av salt spekemat på knekkebrød.![]()
Rødvin, brie, fetaost i salat, alt av salt spekemat på knekkebrød.![]()
Fetaost er vel innafor å spise? Tenker da på den som er på glass![]()

Fetaost er innafor så lenge den er pasteurisert og spises nylig etter å ha åpnet glasset![]()

Rødvin!!!!
Men også lakris, salami, strandamør, mozzarella... Kommer til å ha mye lakris og strandamør i fødebaggen![]()

Savner rødvin, spekemat, en deilig medium stekt biff og ulike oster!
Prøver å tenke at jeg er heldig som er gravid og at jeg har et helt liv med rødvin og spekemat, men tror jula blir utfordrende på matfronten. Jaja, neste år 
Rødvin, carpaccio (ikke at dette er noe jeg spiser daglig, men bestiller det ofte som forrett på restaurant og nå vil jeg bare gå på restaurant å spise carpaccio
). Og sist men ikke minst ei milkshake-tykk ipa, finnes mye god alkoholfri øl, men disse ipaene med opp mot 8% som er så tykke at du nesten må skrape ut siste rest med skje er altså noe av det beste jeg får, det får du ikke etterligna alkoholfritt..