Hva savner du av spiselige ting?

Panda21

Flørter med forumet
Februarlykke 2022❄️
Tenkte det kunne være morsomt å se hva andre savner av spiselige ting nå under graviditeten, som du Ikke kan spise. Så hva savner du aller mest?

Savner selv fenalår og holder på å bli gal:arghh::hilarious:

Rødvin, brie, fetaost i salat, alt av salt spekemat på knekkebrød. :rolleyes:

Rødvin!!!!

Men også lakris, salami, strandamør, mozzarella... Kommer til å ha mye lakris og strandamør i fødebaggen :)

Vanlig salami, den fra Grilstad er ei god erstatning, men ikke helt det samme :shy: Rødvin, carpaccio (ikke at dette er noe jeg spiser daglig, men bestiller det ofte som forrett på restaurant og nå vil jeg bare gå på restaurant å spise carpaccio :hilarious:). Og sist men ikke minst ei milkshake-tykk ipa, finnes mye god alkoholfri øl, men disse ipaene med opp mot 8% som er så tykke at du nesten må skrape ut siste rest med skje er altså noe av det beste jeg får, det får du ikke etterligna alkoholfritt..

mårpølse, spekeskinke og brie :dead: skal definitivt ha mårpølse i fødebaggen denne gangen :woot:

Allermest savner jeg rødvin! Der er det eneste det ikke finnes noe godt alternativ til...
Og når mannen spiser fenalår syns jeg det er megaurettferdig!!!!
Og er selvfølgelig ganske kjipt å velge kyllingen når svigermor har laget den som alternativ til en digggg medium rare indrefilet :(

Brie og biff, savnes virkelig!

Back
Topp