Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiFinnes ikke den lenger?![]()
Shit brusen og den sjokoladen ja!! Har tenkt sånn på den brusen, men totalt glemt hva den het. Irritert meg i flere år nåJeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
Kjempe yes, kræsjpink, pirat-saft, shio med fersken-smak, tropo-brus, disney-sjokoladen, tropo-brusen !!
Åh Shio med fersken var kjempegod! Og soho-sjokoladen savner jeg også. Den kom tilbake for en kort periode i fjor eller noe, men solgte tydeligvis ikke nokJeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
Tusenfryd! Den hadde jeg glemtSavner de små juicekartongene med colasmak. Og tusenfryd, samt disney sjokolade.
Shio likte e ikke så godt, men husker alle jentene på skola satt å drakk det i friminuttene.

Jaaa! De hadde jeg glemt altså, men var veldig godeDinosaurkjeks![]()
kræsj pink, klipp klapp (?) isen, (syns å huske at det fantes tyggis i eske som het det samme), trollbrus, soho, disnesy sjokoladen, tyrkisk pepper sukkertøy (den blå posen), knott, salte lakrissnører (slik de smakte da jeg var lita) og så var det vel noe (lyse) blå brus som jeg ikke husker va heter.
sikkert mye mere man savner når man bynner å tenke etter og kommer på hva som var da man var små![]()
Lakrissnører også. Jeg syns personlig at jordbærsnørene var bestKnott og tyrkisk pepper finnes jo fremdeles![]()
Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
Den sjokoladen er et STORT savn![]()
Knott og tyrkisk pepper finnes jo fremdeles![]()
da må det være bare enkelte plasser man finner tak i det. Har det ikke på butikkene her lengre. Mange år siden sist jeg fant det på butikkene. Vet flere andre som og savner knott
Kjøpte på bensinstasjon nå i helgada må det være bare enkelte plasser man finner tak i det. Har det ikke på butikkene her lengre. Mange år siden sist jeg fant det på butikkene. Vet flere andre som og savner knott
Har sett knott på mega og ica ihvertfalltyrkisk pepper har de på alle butikkene her ihvertfall
![]()
Kjøpte på bensinstasjon nå i helga![]()