Hva savner dere fra "olddays"? (Snop, drikke osv)

Savner sånn stjernekjeks. Husker ikke hva den het eller hvor den ble kjøpt (tror jeg ble fortalt av mamma at den kom I posten?!). Husken den kom I en Plastikk boks formet som en stjerne ☆ hvir krem inni. Namnam.

Kjempe yes, kræsjpink, pirat-saft, shio med fersken-smak, tropo-brus, disney-sjokoladen, tropo-brusen !!

Åh kræsj pink. Kan ikke skjønne at de tok den vekk altså. Verdens beste saftis :/

Jeg savner Shiobrusen (den var så god) og den Disneysjokoladen med figurer av hvit og vanlig sjokolade. Nam.
Åh Shio med fersken var kjempegod! Og soho-sjokoladen savner jeg også. Den kom tilbake for en kort periode i fjor eller noe, men solgte tydeligvis ikke nok :(
Og så savner jeg de mini-kindereggene som man kunne kjøpe på taxfree, inni en sånn gjennomsiktig dyrefigur! De var gode de :D

Dinosaurkjeks :)

kræsj pink, klipp klapp (?) isen, (syns å huske at det fantes tyggis i eske som het det samme), trollbrus, soho, disnesy sjokoladen, tyrkisk pepper sukkertøy (den blå posen), knott, salte lakrissnører (slik de smakte da jeg var lita) og så var det vel noe (lyse) blå brus som jeg ikke husker va heter.
sikkert mye mere man savner når man bynner å tenke etter og kommer på hva som var da man var små :)

kræsj pink, klipp klapp (?) isen, (syns å huske at det fantes tyggis i eske som het det samme), trollbrus, soho, disnesy sjokoladen, tyrkisk pepper sukkertøy (den blå posen), knott, salte lakrissnører (slik de smakte da jeg var lita) og så var det vel noe (lyse) blå brus som jeg ikke husker va heter.
sikkert mye mere man savner når man bynner å tenke etter og kommer på hva som var da man var små :)

Knott og tyrkisk pepper finnes jo fremdeles :D

da må det være bare enkelte plasser man finner tak i det. Har det ikke på butikkene her lengre. Mange år siden sist jeg fant det på butikkene. Vet flere andre som og savner knott

Har sett knott på mega og ica ihvertfall :) tyrkisk pepper har de på alle butikkene her ihvertfall :)

da må det være bare enkelte plasser man finner tak i det. Har det ikke på butikkene her lengre. Mange år siden sist jeg fant det på butikkene. Vet flere andre som og savner knott
Kjøpte på bensinstasjon nå i helga ;)

Back
Topp