Hva savner dere fra "olddays"? (Snop, drikke osv)

Kjempe yes, kræsjpink, pirat-saft, shio med fersken-smak, tropo-brus, disney-sjokoladen, tropo-brusen !!

Her jeg bor,så har vi en butikk som heter Godteland. Der har de mye fra sverige,england og amerika som de importere...og der er det mye jeg husker fra barndommen,og der har de monster gelefigurer :D

Har og en sånnen butikk i nærheten. Men kommer jo aldri på den. Er bare ca 10 min unna på en av naboplassene. Har ikke vært der siden litt før jul i fjor når jeg tenker meg om :-O hmmmm. Tror jeg må ta turen snart gitt :-P

Har og en sånnen butikk i nærheten. Men kommer jo aldri på den. Er bare ca 10 min unna på en av naboplassene. Har ikke vært der siden litt før jul i fjor når jeg tenker meg om :-O hmmmm. Tror jeg må ta turen snart gitt :-P
Er en fin butikk det altså :) men glemmer fort at vi har den jeg også :p

Er en fin butikk det altså :) men glemmer fort at vi har den jeg også :p

Blir fort sånn. Tror dei har sånn minst 10 ganger så mye forskjellig smågodt enn det er i vanlige butikker. Pluss MYE annet rart som vi ikke finner til vanlig :-)

Blir fort sånn. Tror dei har sånn minst 10 ganger så mye forskjellig smågodt enn det er i vanlige butikker. Pluss MYE annet rart som vi ikke finner til vanlig :-)
Ja! Også har de hele rekka med svensk smågodt...:D

Det ble jeg også :p...
Lurer faktisk på om jeg skal kjøre meg en tur...spiste ikke noe godis i helgen :)

Det gjorde jeg :-P og har lagt mini så er bundet resten av kvelden. Åja, pluss at bilen er jo faktisk lånt vekk til kompis so flytter som trengte bil med henger feste. Men når jeg tenker meg om så er den nok stengt uansett. Tror den bare har åpent torsdag til søndag. Og max til kl 18 om det ikke var 17.

Det gjorde jeg :-P og har lagt mini så er bundet resten av kvelden. Åja, pluss at bilen er jo faktisk lånt vekk til kompis so flytter som trengte bil med henger feste. Men når jeg tenker meg om så er den nok stengt uansett. Tror den bare har åpent torsdag til søndag. Og max til kl 18 om det ikke var 17.
Så kjedelig... her ligger den inn på et kjøpesenter og det stenger 21 :)

Så kjedelig... her ligger den inn på et kjøpesenter og det stenger 21 :)

Heldiggris. Det er vel faktisk det og i en annen by i nærheten. Men den er så liten. Stenger vel 8 der. Jaja. Klarer meg. Har spist for mye godteri i det siste uansett :-P hehe

Heldiggris. Det er vel faktisk det og i en annen by i nærheten. Men den er så liten. Stenger vel 8 der. Jaja. Klarer meg. Har spist for mye godteri i det siste uansett :-P hehe
Hehe :) tror egentlig jeg skal klare meg jeg også :)

Donald-kuletyggis, Happy Fant tyggis, Hip-is, Hassla, Draculatyggis, Relax.sjokolade. Nam nam :)

Harry Potter-godteriet som kom ut da førstefilmen var populær..!
Og "molekyler" i barnetv-godt-posene...

Back
Topp