Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun pupp, ca annenhver time Snart 5 mnd gammelhva og når spiser babyene deres? Har dere begynt med fastføde?
Pupp til alle måltid (spiser ca hver 3-4 time, av og til 5-6 timer mellom). Hun får fruktmos/smoothie/grønnsaksmos på formiddagen når jeg spiser lunsj og ei skål grøt til kvelden. Vi spiser alltid lunsj sammen og tøyser og gjør måltidene til en sosial greie.hva og når spiser babyene deres? Har dere begynt med fastføde?
Spiser pupp på morgenen om han ikke har vært grådig om natta og fortsatt metthva og når spiser babyene deres? Har dere begynt med fastføde?
Hvor lenge er babyene deres våken på første blund, når det er tid/plass til både pupp/flaske og grøt??
Hehe, lenge våken etter natten å frem til første blund jaEhm... våkne på første blund? Før første blund eller mellom blund nr 1 og 2?
Her er d maks 2 timer våkentid, bortsett fra på kveldene. Sover ikke etter kl 17, legger seg da kl 20 sovner enten med puppen i munnen eller i senga, varierer
Hehe, lenge våken etter natten å frem til første blund ja
Her er han stuuuuuupings etter bare en time. Får ikke gjort stort... Å på kveldene er det max 2 timer våken... noe senere blir ris til egen bak.. da blir han så urolig å overtrøtt at jeg nesten må hoppe han i søvn
Ja jeg rekker bare å puppe,stelle, å gi han flaske.. ikke noe annet.. får gå på do å tisse, det er alt! så mat og kaffe osv til meg selv er når han er laktAha- da skjønner jeg! Vi rekker ikke noen ting før den første blunden på morran vi heller! Kommer nok ikke til å få til både mat og pupp der [emoji23] er d jo umulig tid til! [emoji23][emoji23]
Ja jeg rekker bare å puppe,stelle, å gi han flaske.. ikke noe annet.. får gå på do å tisse, det er alt! så mat og kaffe osv til meg selv er når han er lakt
Nyyyyt det, det sier jeg bareHøres kjent ut!!! Selv om jeg rekker en kaffe ig en yoghurt før vi legger ;-)