Hva nå?

Da tenker jeg det ikke er rart at hun ikke så noe, det er det som er litt skummelt med disse private ul'ene, ingen garanti for at de er profesjonelle og kan det de holder på med. Tror du har blitt skremt unødvendig ❤️
Det er sant. Jeg får bare holde pusten! Så glad jeg har dere her så kan gi støttende ord, råd og dele erfaringer ❤️ Setter stor pris på det!

Det er sant. Jeg får bare holde pusten! Så glad jeg har dere her så kan gi støttende ord, råd og dele erfaringer ❤️ Setter stor pris på det!
Det er noen kjipe uker dette her uansett og med tidlig ul så er det dessverre ofte vi kan få slike skremmebeskjeder. Vi er jo flere her inne i lignende situasjon... Krysser fingrene for at du får en rask avklaring og at det står bra til med magen! ❤️

Nei hun tok ikke innvendig, hadde ikke sånn apparat.. Synes ikke hun burde tatt tul da. Fått litt mer håp til innvendig nå, men enda forberedt på det værste !

Der jeg var på TUL tok hun kun utvendig også. Men hun kunne fint tatt ul i uke 6 og 7 også. Var der i uke 9 og fikk bedre bilder enn noen jeg kjenner som tok innvendig annet sted samme uke. Sjekket opp henne på forhånd da og visste at hun hadde skikkelig bra ul-apparat og mye erfaring og utdanning. Det er dessverre mange som ikke har kompetansen eller utstyret :/

Der jeg var på TUL tok hun kun utvendig også. Men hun kunne fint tatt ul i uke 6 og 7 også. Var der i uke 9 og fikk bedre bilder enn noen jeg kjenner som tok innvendig annet sted samme uke. Sjekket opp henne på forhånd da og visste at hun hadde skikkelig bra ul-apparat og mye erfaring og utdanning. Det er dessverre mange som ikke har kompetansen eller utstyret :/
Jeg vet ingenting om denne dama jeg var hos... Så aner ikke hvilke utstyr. Håper det var skikkelig elendig. :P

Henvist til gyn. Muligens allerede i morgen, iallefall de nærmeste dagene. Da må jeg bare vente å se. Legen ble sjokka over ul i går, at jeg ikke ble forklart noe eller vist videre.eller at hun ikke tok innvendig..
Hun tok ikke innvendig ul i uke 9 å mener det er dødt foster fordi hun ikke så hjerteslag???? Og denne tok utdannelse sin hvor??????
Slapp helt av, du er nok gravid, men har vært hos en elendig jordmor.

Back
Topp