HVA NÅ DA?

Og etter en ukes tid med spotting så... stoppet det opp.
 
Jeg spottet minimalt på søndag, ingentign i går, og ikke noe i dag.
 
Ikke lett å forstå seg på denne kroppen nei...
 
ååå så frustrerende når det er sånn stella.. det er jo ikke til å bli klok på..
fikk du prøvd ut de tøybinda da ? hva syns du ? er jo nesten bedre om mensen kommer for fullt og gjør seg ferdig..sånn at man slipper å lure å bli forvirra...ønsker deg lykke til og sender en beskjed til kroppen din : bestem deg da stallas kropp!! hold opp med ustabilitet !!! sett i gang med stabile sykluser med el som er lett å finne ... mens som uteblir ...så en spire sitter fast !!! ellers...
tror du det hjelper å true den...???
 
Nei, jeg har ikke prøvd tøybinda, for jeg spottet jo bare noen få dråper pr dag, så jeg brukte truseinnlegg. Jeg har gått helt over til tøytruseinnlegg, og det fungerer kjempefint. Det jeg er spent på med bindene er om det blir "klamt og ekkelt" når det kommer mer blod om gangen, spottingen er jo så lite at det absorberes kjapt. Men bind har jeg ikke hatt bruk for, grunnet bare småspotting, ikke noen reel blødning.
 
Tviler på at det hjelper å true kroppen min... (mer troa på å gosnakke med den... gulrot før ris...)
 
Men jeg skulle gjerne hatt en kropp som var til å forstå seg på ja!
 
da får vi vel lokke den litt i stede da [:D] ..så den blir velvillig..men hva skal man lokke med da tro..hm god pleie kanskje... uansett håper jeg det blir bra snart ..
 
God pleie ja... det minnet meg på noe... jeg skal ha meg en lang, deilig, god dusj nå jeg!
 
Det er da vel vennlig mot kroppen min?
 
Egentig synes jeg den burde være fornøyd med at jeg ønsker å gi den den fantastsike opplevelsen av å bære frem et lite barn inni seg, men kroppen liker kanskje ikke denslags?
 
Men egentig tror jeg ikke kroppen min kan fristes eller trues til stabil syklus. Mistenker at kanskje gynekologen må bidra litt til det, om han er villig til å f.eks gi pergo for å få en litt mer forutsigbar eggløsning. (Dag 42 eller noe sånn i dag, og fortsatt ingen EL, så om jeg får el, og deretter mens 2 uker senere (eller aller helst IKKE mens) så blir det en syklus som passerer 55 dager, opp mot 60 kan jeg tenke meg... Det er litt lenge...) Eller kanskje han finner ut at det er noe annet kluss med hormoner eller noe sånn som gjør det? Tiden vil vise hva han sier.
 
enn så lenge får jeg vel bare leve med en uforutsigbar syklus. Det er visst bare slik det er.
 
men så kjedlig og vansklig med så lang og uforutsigbar syklus..skal ikke klage der jeg..har alltid 28 dager..kanskje med 2 dager fra eller til... flaks sånn... så jeg skjønner ikke helt hvorfor i hell det skal ta sånn tid.. ? kanskje gubben har dårlig sperm..
 
Glad i morges.
 
Tempen steg. Fine greier på grafen.
 
Men så... nei, denne koppen min kan jo ikke være så grei, nei!
 
For hva finner jeg så? EL-slim! Da har ikke el vært likevel da? [&:]
 
Håpløs kropp :(
 
Back
Topp