Hva mener pappaene til barna/partnerne deres om offentlig amming?

Samboer bryr seg ikke om amming :p ungen må da få mat. Lillegutt nektet å amme, men han brydde seg ikke på sykehuset når hele fødeavdelingen dro ut puppene mine å prøvde å hjelpe [emoji23] de hadde dog ikke så mye kunnskap om amming så ble ikke noe på oss
 
Han ser på det som en selvfølge ❤
 
Han er litt sånn som sier «dekk deg til» ja. Han plages ikke av andre som gjør det, men hvis babyen tuller på puppen blir det mye puppeflashing og det syns han er flaut. Jeg skjønner det ikke, er da min pupp :joyful: og jeg er ikke flau. Nå har mine vært umulige å amme blant folk og larm fra ca 3-4 mnd så det har ordnet seg uten for mye diskusjoner.
 
Han bryr seg ikke, mannfolk generelt synes det bare er stas å få se en pupp :D:hilarious: Neida..
han har aldri sagt noe, har jo hatt 2 puppebarn selv som jeg har måttet amme uansett sted, så det er helt normalt for han
 
Så lenge jeg er diskre sier samboer :p
"ja du ahr jo sånn ammeBH. Men tror ikke jeg hadde likt at du fjerna hele singleten, du har jo så store og fine pupper" heheheheeh XD
 
Han synes det er den mest naturlige ting i verden, men sier han sliter litt med å plassere øynene og ser alltid bort så ikke den ammende skal synes at han glor.
 
Mann min syns det er helt greit, han mener det er helt naturlig å gi ungen mat når og hvor den måtte trenge det. Å ikke måtte gå å leite etter et toalett som kanskje er trangt og vanskelig å amme på:)
 
helt for det ,han mener det skulle ikke vært noe annet enn et naturlig syn på at man ammer omså hvor som helst.barnet må ha mat uansett hvor du befinner deg.:dummy:
 
Han kommer til å glefse etter folk som er dumme nok til å kommentere noe, kjenner jeg han rett :joyful:
Stirrer de så stirrer han vel tilbake også :p
 
Mat er mat, han bryr seg lite :)
 
Han har aldri sagt noe. Tror ikke han brydde seg.
Eneste han har sagt er at han fått stygge blikk av mødre. Da han som vordende far var opptatt av babyen, men følte han ble sett på som en gris som satt å så på babyen. Type når babyen ble rapet og kanskje mor hadde tenkt å legge til igjen.
 
Bryr seg ikke [emoji4] bortsett fra en gang da vi var i bryllup i kirka og jeg skulle amme litt etter seremonien. Da var han usikker på om det var innafor å amme der [emoji85]
 
Her er kommentaren «ungen må da ha mat!» Jeg elsker han for den holdningen! Er veldig deilig mtp på svigermonster som mener at amming må avsluttes for han på 15mnd fordi jeg er gravid igjen! Han svarer heldigvis henne!
 
Back
Topp