Hva mener pappaene til barna/partnerne deres om offentlig amming?

Han er helt for :)
 
Ungen må ha mat. Så da så. Det anser han som naturlig
 
Han tenker nok ikke så mye mer over det enn at baby må ha mat :)
 
Tror ikke han bryr seg. Han har hvertfall ikke uttalt seg veldig negativt eller positivt om det, så da er det nok greit for han at sultne unger får mat ‍♀️
 
Han er for, men skulle ønske jeg var litt mer diskré fordi han er redd for å støte andre.
 
Har aldri snakket om det, så spurte han nå, svaret var: " er det noe gale med det? Skal man liksom la være å gi babyen mat? Offentlig amming burde ikke vært noe man kalte det, er jo bare at man gir mat til babyen, man trenger ikke ta hensyn til andre, men tenke på babyen"

Så ja, kan trygt si han er for amming over alt! :)
 
Aldri brydd seg, gutta har vel sine standar fleiper om pupp haha...
 
Samboern svarte "er jo helt naturlig det.. ungen må jo ha mat. men offentlig amming, er jo bare amming.. når jeg spiser på restaurant, er det offentlig spising da eller? sikkert noen som blir krenket av at jeg spiser offentlig og" :hilarious::hilarious:
 
Støtter det helt :)
Har til og med "kjefta" på fremmede som har kommentert det da jeg amma offentlig.
 
Støtter det helt :)
Har til og med "kjefta" på fremmede som har kommentert det da jeg amma offentlig.
Så fantastisk! Ikke at du har fått kommentarer altså, men at han satte foten ned :happy:
 
Så fantastisk! Ikke at du har fått kommentarer altså, men at han satte foten ned :happy:
Ja, synes det var kjempekult egentlig :happy: Jeg rakk ikke å tenke ut hva jeg skulle svare før mannen spratt opp og svarte dem :laughing002
 
Han har alltid vært for offentlig amming/amming generelt heldigvis :)
 
Back
Topp