Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ElisabethRB
Ehh?? What?? Hva er vitsen med å putte guttungen i slike klær om han har med pakket tøy? Og du har i tilegg sagt ifra om at du ikke liker det...[8|][:-]
Jeg kjøper heller ikke loppeklær... Har ikke behov for det. Men respekterer dem som gjør det. Hver sin smak sier jeg....
Men jeg hadde nok reagert kraftig om noen hadde puttet BRUKTE klær på guttungen min ja!
Har ingeting imot arveklær, men det er litt anderledes, da jeg vet hvem som har brukt dem fra før, og jeg har vasket dem før han bruker det....[8|]
ORIGINAL: ElisabethRB
Ehh?? What?? Hva er vitsen med å putte guttungen i slike klær om han har med pakket tøy? Og du har i tilegg sagt ifra om at du ikke liker det...[8|][:-]
Jeg kjøper heller ikke loppeklær... Har ikke behov for det. Men respekterer dem som gjør det. Hver sin smak sier jeg....
Men jeg hadde nok reagert kraftig om noen hadde puttet BRUKTE klær på guttungen min ja!
Har ingeting imot arveklær, men det er litt anderledes, da jeg vet hvem som har brukt dem fra før, og jeg har vasket dem før han bruker det....[8|]
ORIGINAL: Tasmain
Er ikke så veldig fan av det jeg heller...
Greit med arvede klær fra familien det er en ting som kan være gøy å ha:) Men klær fra loppemarkeder er litt stusslig synes jeg :P
ORIGINAL: metro
Har ikke noe imot klær fra loppemarked, men det viktigste her er jo DIN mening som hun burde respektere!