Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dråpe
Jeg syns det er greit hvis søskenet er sånn 1-3 år gammelt. Da skjønner de ikke hvorfor de ikke får gave, og jeg tror ikke de klarer å forstå at deres dag kommer senere hvor de får gaver... Men mener da bare en liten ting, ikke noe som overskygger bursdagsbarnets pakker.
ORIGINAL: marmis
Jeg syns det er greit hvis søskenet er sånn 1-3 år gammelt. Da skjønner de ikke hvorfor de ikke får gave, og jeg tror ikke de klarer å forstå at deres dag kommer senere hvor de får gaver... Men mener da bare en liten ting, ikke noe som overskygger bursdagsbarnets pakker.
Signerer denne!
ORIGINAL: hissigproppen
Jeg syns det er rart å liksom gi gave til den som ikke har bursdag. Da faller litt av stasen bort fra den som faktisk har bursdag hvis "alle" får gave, og den som ikke har bursdag lærer ikke at de faktisk ikke skal få gave når andre har bursdag.
Bare å si det rett ut, og gjerne si du ikke mener å være utakknemlig, men det ikke er en tradisjon du er vant med.