Hva mener dere om hm, cubus, lidex osv klær?

liker alle[:D]
er selvfølgelig at de noen ganger allesammen har klær som ikke jeg synes passe til barna (stram i armene o.l). men jeg digger da personlig HM pga fine priser[;)]

Eg like best hennes og cubus, og ullklær kjøpe eg på sparkjøp (tom og trine).. Har kjøpt ei reima-lue på reflex, som egentlig pleie ver ganske dyrt, men an va kjempesøt og på tilbud te 100 kr, så d syns eg isje va mye for ei lue hu kan bruke heile vinteren og våren (va litt stor) [:D] Eineste eg kjøpe på name it/reflex e som regel di name it siklesmikkene, di like eg veldig godt! Men e sje så dyrt uansett, 35 kr for ein.. [:)]

Jeg handler både dyre merkeklær og h&m. Handler det jeg liker egentlig, siden vi har råd til det. Hadde nok handlet mer merkeklær hvis baby ikke vokste så fort ut av dem! Har dyr smak jeg tydeligvis, siden jeg nesten aldri finner noe jeg liker på lindex eller kappahl, og bare noe av og til på cubus og h&m....

Blir ofte oppgitt over kvaliteten på h&m...ofte det revner i sømmene!! irriterende, siden jeg ofte finner klær til meg selv der! [:@] 

ORIGINAL: Tante Catti

Jeg handler både dyre merkeklær og h&m. Handler det jeg liker egentlig, siden vi har råd til det. Hadde nok handlet mer merkeklær hvis baby ikke vokste så fort ut av dem! Har dyr smak jeg tydeligvis, siden jeg nesten aldri finner noe jeg liker på lindex eller kappahl, og bare noe av og til på cubus og h&m....

Blir ofte oppgitt over kvaliteten på h&m...ofte det revner i sømmene!! irriterende, siden jeg ofte finner klær til meg selv der! [:@] 

e du så hardhendte :P

ORIGINAL: sicret

ORIGINAL: Tante Catti

e du så hardhendte :P

Det hende eg må ty te tennene [8D]

Jeg liker mye av hm og cubus sitt,men favoritten er definitivt klær fra name it! [:)]

IKKE pga merket,men spesielt pga de myke bodyene (som er like myke etter ørten vask som når man kjøper de!). Her er lillesnupp ganske liten og nett,hvor de bodyene passer veldig fint,da de er mer langre i overkroppen enn korte og brede,som typisk hm,cubus,osv (har jeg opplevd ihvertfall).

Dessuten liker jeg klær som er skikkelig jentete,bodyer med krager,blonder,osv. Skikkelig baby! Det har name it masse av,og jeg gir gledelig en 100,- lapp for en body da [:)] Syns deriblant hm er dårlig på slikt! Holder på å spy av alt dette hello kitty-greiene som henger overalt... [&:]

Ellers har jeg like mye ullklær fra sparkjøp som fra andre butikker! [:)]

Jeg kjøper klær jeg liker, men skal innrømme at det blir en del name it, for det er de klærne jeg liker best. Ikke synes jeg de er så dyre heller[:)]

Back
Topp