Jeg handler på hm, name-it, cubus og lindex og noen ting på Kaphal. Men jeg handler ikke bodyer på Kaphal og Lindex, for bodyene der passer overhodet ikke i passform til Isaak! De er altfor korte i armene og i ryggen.
Nå stresser jeg litt med å kjøpe nok ull, fordi Isaak trenger ull innerst fordi han svetter mye.. og om han ikke har ull blir han våt og kald. Syns ull er kjempedyrt og utsetter innkjøpet i det lengste, han får bruke de få bodyene i ull han har, og ellers vanlige bodyer... [:D]
Dessuten har jeg ikke kjøpt klær til han på mange uker, fordi han har altfor mye i 62, faktisk så mye at det er MYE han ikke rekker å bruke... Han har endel i 68 også, og vi har begynt å bruke det, men jeg trur nok ho mor må ut på shopping etterhvert.. men først får jeg se om det han har holder. Det er jo snart jul også [:D]
Har forresten endel ullstrømpebukser og sokker fra Name-it, og jeg er veldig fornøyd. Eneste negative er at det nupper litt mye...
Liker forresten bodyene på hm veldig godt [:D] Ikke de omslagsbodyene, men de andre!