Ah.... sparken hadde jeg glemt.... Den er en selvfølge her... Har fått arvet etter hvert som barna til søsteren min har vokst fra sine og her blir de mye brukt........ 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her brukes langrennski og skøyter både i bhg og på skole... Går av å arve eller få gratis eller kjøpe billig på finn, trenger ikke være dyrt men greit å ha.Det jeg mener de MÅ ha av vinterutstyr er varme klær slik at de ikke fryser.
Andre ting kan de evt låne av andre.
Her kommer vi uansett til å kjøpe akebrett og miniski. Hvis hun liker miniski og bruker dem og får til det så kjøper vi andre ski, av den typen hun vil.
Jeg hadde både langrenn og slalåmski, men foretrakk miniskiene. Jeg hater å stå på ski egentligSkøyter likte jeg heller ikke, men rulleskøyter var gøy.
Synes det er viktigere at de får det de interesserer seg for enn å ha diverse utstyr stående i boden.
Skøyter synes jeg er unødvendig, jeg har aldri eid skøyter hvertfall! De få gangene jeg har stått på skøyter har jeg leid.Hva er viktig å ha til barna:
Selv har vi til kengubarnet:
Langrennski (1 par)
Slalåmski
Skøyter
Snowboard(arver av fetteren)
Akebrett
Akematter
Men alt det trenge rman ikke. Ski og skøyter mener jeg man bør ha egentlig.