Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her har de skøytebane på skolen, + at vi er i innendørshall noen søndager for å gå på skøyter, derfor er det viktig for oss å ha.Kommer vel litt an på alder, interesser, hva foreldrene er med på, hvilke tilbud som finnes i nærområdet osv tenker jeg....
Langrennski og rattkjelke/akebrett er ganske selvfølgelig for meg (og skooterhjelm), mens skøyter, slalomski osv har ikke 5-åringen her enda. Han har sånn sparkesykkel på ski han fikk i bursdagsgave da, men den brukes ikke noe særlig....
Vi kjøper nesten alltid ski brukt, han har vel kun fått ett par langrensski nytt, alt annet er kjøpt brukt.Begge mine har ski, akebrett, sånn sparkesykkelgreie med ski, snowracer og skøyter (og hjelm såklart)
Snowboard og slalom har dem aldri prøvd..
Vet ikke helt hva som er nødvendig og ikke, syntes ikke alle MÅ HA alt, og man kan jo kjøpe brukt? Flere skoler har jo både ski og skisko til utlån heldigvis.
Ja, spark husker jeg også som fint, hadde så lyst å kjøpe det til kengubarnet ,men de strør jo med engang her så det er jo ingen plass å bruke denAkebrett/rattkjelke (holder med 1-2 typer).
Langrennsski (fra 3 år).
Slalomski og støvler og hjelm (fra 3/4 år, men ikke nødvendigvis før skolestart).
Skøyter (fra 4/5 år).
Det er desverre dårlig sparkføre i disse tider men husker det var fint da jeg var lita.
Sparkstøtting hadde jeg som barn. Husker så godt enda, jeg sparte i lang tid og kjøpte meg helt ny da jeg var ni år gammel. Brukte den masse i gaten vi bodde i. Den gangen kunne vi ake i gaten (lang nedoverbakke med lite trafikk) og det var ofte sparkføre. Moro!Ja, spark husker jeg også som fint, hadde så lyst å kjøpe det til kengubarnet ,men de strør jo med engang her så det er jo ingen plass å bruke den
Sånn var det der jeg bodde også, knallgøy ja!Den bakken er brukt mye når vi er hjemme hos mamma på ferieSparkstøtting hadde jeg som barn. Husker så godt enda, jeg sparte i lang tid og kjøpte meg helt ny da jeg var ni år gammel. Brukte den masse i gaten vi bodde i. Den gangen kunne vi ake i gaten (lang nedoverbakke med lite trafikk) og det var ofte sparkføre. Moro!![]()
Vi kjøper nesten alltid ski brukt, han har vel kun fått ett par langrensski nytt, alt annet er kjøpt brukt.