BølleFrø05
Forelsket i forumet
Jeg har hørt det det er deilig i starten, men at vannet blir kaldt etterhvert? Eneste grunnen til at jeg ikke har vurdert det, da jeg HATER å være kald men dette stemmer kanskje ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pga tidligere fødsler.Får ikke lov? Hvorfor det?
Jeg fikk fylle på mer el mindre som jeg ville...Jeg har hørt det det er deilig i starten, men at vannet blir kaldt etterhvert? Eneste grunnen til at jeg ikke har vurdert det, da jeg HATER å være kald men dette stemmer kanskje ikke?
Pga tidligere fødsler.
Eldste ble tatt med akutt ks, han var svæær!
Mellomste pusta ikke og med yngste løsna morkaka i det vannet gikk.
De to yngste er premature, men var store for alderen, hadde jeg gått til termin hadde de blitt på størrelse med eldste. Legene forventer prematur fødsel igjen, og da er vannfødsel uaktuelt.
Ved komplikasjoner vil jm og legene helst at man ligger i fødestolen, da er det lettest for de å gripe inn om det trengs. Så med min bakgrunn, vil de ikke ta noen sjanser -hadde ikke fått hjemmefødsel om jeg hadde villet heller.
Da forstår jeg.. Høres fælt ut! Håper virkelig du slipper noe form for komplikasjoner denne gangen! <3
Uffameg. Livredd for at det skal skje meg LIVREDD!! Det finnes grenser for hvor mange barrierer som skal brytes når man er en privat sørlendingJeg hadde en rask og grei fødsel sist i seng, så blir nok ikke vann på meg! Fikk tatt en dusj før pressriene da, det var deilig
Men..er jo mange som får ufrivillig avføring når de føder, det må jo være litt ubehagelig/ekkelt i vann eller hva jeg skal si? hehe
Ja, det kan man si.. Her kom det ut diverse fra både den ene og den andre kroppsåpningen der nede. Jeg tenkte ikke så mye på det da det stod på, og jordmora var helt uberørt, men er som sagt glad for at jeg ikke fødte i badekaret for vannet ble ganske ekkelt etterhvert.. Utrolig hvor mange barrierer og ting man tenker på på forhånd som plutselig ikke ofres en tanke når riene herjer og fødselen står på som verst. Både nakenhet og kroppsvæsker ble plutselig helt irrelevant for min del, selv om jeg bekymret meg mye for det på forhånd.Jeg hadde en rask og grei fødsel sist i seng, så blir nok ikke vann på meg! Fikk tatt en dusj før pressriene da, det var deilig
Men..er jo mange som får ufrivillig avføring når de føder, det må jo være litt ubehagelig/ekkelt i vann eller hva jeg skal si? hehe
Jordmor fyller på med varmt vann når det begynner å bli kaldtJeg har hørt det det er deilig i starten, men at vannet blir kaldt etterhvert? Eneste grunnen til at jeg ikke har vurdert det, da jeg HATER å være kald men dette stemmer kanskje ikke?