Hva med sko?

Er det noen som har erfaring med hvordan Stonz er å gå i? Kan han evt. bruke dem hele vinteren selv om han evt. byner å gå?
Eldste snubla litt lett i dem, men de var litt store så vet ikke om det var derfor. Er vel anbefalt med sko fra de går skikkelig.

Noen som har erfaring med fotposene til polarn o pyret? De er ikke så gode på uteutstyr her på øya og til nå er de de enste jeg har funnet som er i en butikk jeg kan gå i :p

Eldste snubla litt lett i dem, men de var litt store så vet ikke om det var derfor. Er vel anbefalt med sko fra de går skikkelig.
Er det jeg tenker også. Har noen enkle fotposer fra noen dresser som jeg egentlig tenker duger til han går. Han går med støtte nå så. Ikke var han spesielt begeistret under det første snøfallet heller så tviler på at han blir noe særlig ute i snøen før han går. Blir hvertfall ikke lenge av gangen og da duger de han har til vi må kjøpe sko.

Er det noen som har erfaring med hvordan Stonz er å gå i? Kan han evt. bruke dem hele vinteren selv om han evt. byner å gå?
Jeg tenker at hvis dere har et alternativ, så trenger dere ikke stonz hvis dere ikke er mye ute.
Synes det var greit å kjøpe brukt jeg da, får sikkert solgt de for samme pris igjen.
Det er jo uansett veldig klønete for dem å gå ute når de må ha på seg så mye klær stakkars.

Noen som har erfaring med fotposene til polarn o pyret? De er ikke så gode på uteutstyr her på øya og til nå er de de enste jeg har funnet som er i en butikk jeg kan gå i :p
Kjøp brukt på finn? Det gjorde vi:)
Har hørt at Troll sine er bra.

:o :o. Jeg kjøpte dem og på outleten så de kosta ikke så masse heldigvis. Da skal jeg iallefall invistere i stonz eller ønske det til jul!! Takk for at du sa ifra ;)

Jeg har også kjøpt, den ene plastdingsrn datt fort av.. Plukket av den andre, tenker å bruke de :)

Sent from my iPhone using BV Forum

:o :o. Jeg kjøpte dem og på outleten så de kosta ikke så masse heldigvis. Da skal jeg iallefall invistere i stonz eller ønske det til jul!! Takk for at du sa ifra ;)

Jeg har også kjøpt, den ene plastdingsrn datt fort av.. Plukket av den andre, tenker å bruke de :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Himla dyre Stonz var!
Siden hun ikke kan krabbe (bare åle seg), har det ikke vært aktuelt å ta henne ut av vogna nå. Har virkelig ikke sjekka hva vi trenger til bhg start og priser..hjelp!

Himla dyre Stonz var!
Siden hun ikke kan krabbe (bare åle seg), har det ikke vært aktuelt å ta henne ut av vogna nå. Har virkelig ikke sjekka hva vi trenger til bhg start og priser..hjelp!
Det blir fort noen kroner.Kanskje ønske seg barnehageklær til jul?

Det blir fort noen kroner.Kanskje ønske seg barnehageklær til jul?

Jeg synes det er litt vanskelig med størrelsen og om hun kan gå eller ei. Kan hun gå trenger hun ikke Stonz feks..

Jeg synes det er litt vanskelig med størrelsen og om hun kan gå eller ei. Kan hun gå trenger hun ikke Stonz feks..
Ja, det er sant. Ville venta med fottøy da. Men det kan jo være greit med andre barnehageklær, kjedelig å slite på alle de fine klærne.
Votter fra Nøstebarn f.eks. er jo bra.
Ellers kan man jo ønske ting til bursdagen isteden, siden det er like etter barnehagestart:)

Back
Topp