Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var det de het. Loffer = stonz.Stonz fotposer? Sånne tenkte jeg å kjøpe hvertfall![]()
Hvilken størrelse har de? Og er det med sånn for til?Det var det de het. Loffer = stonz.![]()
Nå har jeg ikke stonz merke. Men reflex sin variant.Hvilken størrelse har de? Og er det med sånn for til?
Åja trodde du hadde stonez. Reflex tenkte jeg ikke å kjøpe. Ei i barselgruppa har det og den plastdingsen ytterst på snøringen datt av og butikken sa det hadde hendt på flere, så obs obs!Nå har jeg ikke stonz merke. Men reflex sin variant.
Har str. 9-12mnd.(tror jeg)
Er en stund siden jeg kjøpte dem, og det står ikke på dem.
Er med for til de ja.![]()
Åja trodde du hadde stonez. Reflex tenkte jeg ikke å kjøpe. Ei i barselgruppa har det og den plastdingsen ytterst på snøringen datt av og butikken sa det hadde hendt på flere, så obs obs!
Jeg tror jeg bare ville fjernet de plastgreiene og knytt knute ytterst istedenfor så de "strammegreiene" ikke detter av. Jadda skikkelig bra forklaring![]()
. Jeg kjøpte dem og på outleten så de kosta ikke så masse heldigvis. Da skal jeg iallefall invistere i stonz eller ønske det til jul!! Takk for at du sa ifra
![]()
HahaJeg tror jeg bare ville fjernet de plastgreiene og knytt knute ytterst istedenfor så de "strammegreiene" ikke detter av. Jadda skikkelig bra forklaring![]()