Hva med sko?

Her bruker vi bare slike loffer. Har av erfaring funnet ut at hvis barnet bare kryper på bakken så faller skoene bare av.

Vi har fått et par sko fra Zara nå men de er så store enda.. Så må nok til innkjøp av noe annet imellomtiden.

Sko kjøper jeg når mini kan gå,da tar jeg henne med for å prøve:-) ingen fot er lik.Gjorde det samme med storesøster,der skulle jeg ha noen jeg hadde sett ut men slik gikk det ikke da hun hadde for smal fot:-)

Enn så lenge blir det gode innetøffler:-)

Vi har stonz! Kjøpte brukt på finn, betalte 200 kr med linerz inkludert frakt.
Kjøpte medium, men det virker litt trangt med linerz så har bare brukt ullsokker i.

Har lyst til å kjøpe stonez til denne vinteren og sko til våren.

Hvilken størrelse har de? Og er det med sånn for til?
Nå har jeg ikke stonz merke. Men reflex sin variant.
Har str. 9-12mnd.(tror jeg)
Er en stund siden jeg kjøpte dem, og det står ikke på dem.
Er med for til de ja. :)

ImageUploadedByBV Forum1416765061.066263.jpg
Vi har kjøpt slike fra Reima.. Kommer ikke til å kjøpe sko før han kan gå.. Fint med bevegelses frihet:)

Nå har jeg ikke stonz merke. Men reflex sin variant.
Har str. 9-12mnd.(tror jeg)
Er en stund siden jeg kjøpte dem, og det står ikke på dem.
Er med for til de ja. :)
Åja trodde du hadde stonez. Reflex tenkte jeg ikke å kjøpe. Ei i barselgruppa har det og den plastdingsen ytterst på snøringen datt av og butikken sa det hadde hendt på flere, så obs obs!

Har reima fotposer, bruker lester (raggsokker) inni + at de er foret med fleece inni :)

Har forresten noen vanlige sko med for. Men det er mer sånn pyntesko, hadde nok ikke brukt de hvis ho skal krype rundt ute, blir mest brukt i vogn og bilen osv :)

Åja trodde du hadde stonez. Reflex tenkte jeg ikke å kjøpe. Ei i barselgruppa har det og den plastdingsen ytterst på snøringen datt av og butikken sa det hadde hendt på flere, så obs obs!
:o :o. Jeg kjøpte dem og på outleten så de kosta ikke så masse heldigvis. Da skal jeg iallefall invistere i stonz eller ønske det til jul!! Takk for at du sa ifra ;)

:o :o. Jeg kjøpte dem og på outleten så de kosta ikke så masse heldigvis. Da skal jeg iallefall invistere i stonz eller ønske det til jul!! Takk for at du sa ifra ;)
Jeg tror jeg bare ville fjernet de plastgreiene og knytt knute ytterst istedenfor så de "strammegreiene" ikke detter av. Jadda skikkelig bra forklaring :p

Jeg tror jeg bare ville fjernet de plastgreiene og knytt knute ytterst istedenfor så de "strammegreiene" ikke detter av. Jadda skikkelig bra forklaring :p
Haha :D skjønt det jeg.
Tror bare jeg skal gjøre det. Er jo skummelt hvis de får tak i de. :|

Er det noen som har erfaring med hvordan Stonz er å gå i? Kan han evt. bruke dem hele vinteren selv om han evt. byner å gå?

Back
Topp