.....på ditt kjøkken? 
Skal få oss nytt kjøkken og trenger inspirasjon til smarte løsninger
Skal få oss nytt kjøkken og trenger inspirasjon til smarte løsninger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig lurt med sånn småhyllerLitt for mange maskiner førte til bekkenløsninger.. Ser rotete ut, men godt å få de i høyden og ikke alt på benken...![]()
Vi synes det er veldig praktisk hos oss i hvert fallDet var veldig lurt med sånn småhyller![]()
Her var det utrolig mye gode tipsDet jeg liker best: at det er mye store skuffer isteden for skap nede. Veldig praktisk for lett å se hvor ting er. Og at vi har innebygd mikro.
Misfornøyd med: at skapene ikke går helt til taket og at derfor har "mistet" en hylle i høyden.
Erfaring fra andre kjøkken: ikke ha hvite fliser på gulvet. Er noe herk å holde rent. Ha dyp nok vask, så slipper du at det spruter over alt. Og ha gjerne to, enten store eller en stor og en liten. Anbefaler glass bak vask og komfyr. Lettere å vaske enn fliser og du slipper at fugene blir misfarget disse stedene.
Ønsker til den gangen jeg skal pusse opp og har hus:
kjøkkenøy med sitteplasser på den ene siden. For da kan barna sitte der når mat lages. Er veldig hyggelig. Også er benkplassen på en øy utrolig deilig.
Sånn skap til kjøkkenmaskinen der man kan dra ut hylla så kommer maskinen i arbeidshøyde.
To stekovner. Vokst opp med deg og utrolig praktisk når man skal lage mye mat eventuelt når ting krever ulik temperatur. Feks stek og stekte poteter.
Tips: ha en skuff under stekovnen eller i nærheten til stekebrettene. Så slipper de å ta over stekovnen til en vær tid
Og ha MASSE stikkontakter
Lykke til med oppussingen![]()
Her var det utrolig mye gode tips
Jeg noterer
Tenkte kanskje en dampkoker/dampovn i tillegg til stekeovn, men ser du anbefaler 2 ovner. Får tenke litt på den![]()
HahaJeg leste "kjøkkentrøya mi"
Hahaha![]()