Hva liker du best......

ac4aeaab466da9a78da6be7c76d46ec0
Litt for mange maskiner førte til hylleløsninger.. Ser rotete ut, men godt å få de i høyden og ikke alt på benken...
Obs! Retta opp skrivefeilen:p

Last edited:
Det jeg liker best: at det er mye store skuffer isteden for skap nede. Veldig praktisk for lett å se hvor ting er. Og at vi har innebygd mikro.

Misfornøyd med: at skapene ikke går helt til taket og at derfor har "mistet" en hylle i høyden.

Erfaring fra andre kjøkken: ikke ha hvite fliser på gulvet. Er noe herk å holde rent. Ha dyp nok vask, så slipper du at det spruter over alt. Og ha gjerne to, enten store eller en stor og en liten. Anbefaler glass bak vask og komfyr. Lettere å vaske enn fliser og du slipper at fugene blir misfarget disse stedene.

Ønsker til den gangen jeg skal pusse opp og har hus:
kjøkkenøy med sitteplasser på den ene siden. For da kan barna sitte der når mat lages. Er veldig hyggelig. Også er benkplassen på en øy utrolig deilig.

Sånn skap til kjøkkenmaskinen der man kan dra ut hylla så kommer maskinen i arbeidshøyde.

To stekovner. Vokst opp med deg og utrolig praktisk når man skal lage mye mat eventuelt når ting krever ulik temperatur. Feks stek og stekte poteter.

Tips: ha en skuff under stekovnen eller i nærheten til stekebrettene. Så slipper de å ta over stekovnen til en vær tid :)
Og ha MASSE stikkontakter

Lykke til med oppussingen :D

Følger denne tråden jeg. Skal få bygge hus og ser etter kjøkken selv:-). Vet jeg foreløpig vil ha god benk og skapplass ihvertfall :-)

Det jeg liker best: at det er mye store skuffer isteden for skap nede. Veldig praktisk for lett å se hvor ting er. Og at vi har innebygd mikro.

Misfornøyd med: at skapene ikke går helt til taket og at derfor har "mistet" en hylle i høyden.

Erfaring fra andre kjøkken: ikke ha hvite fliser på gulvet. Er noe herk å holde rent. Ha dyp nok vask, så slipper du at det spruter over alt. Og ha gjerne to, enten store eller en stor og en liten. Anbefaler glass bak vask og komfyr. Lettere å vaske enn fliser og du slipper at fugene blir misfarget disse stedene.

Ønsker til den gangen jeg skal pusse opp og har hus:
kjøkkenøy med sitteplasser på den ene siden. For da kan barna sitte der når mat lages. Er veldig hyggelig. Også er benkplassen på en øy utrolig deilig.

Sånn skap til kjøkkenmaskinen der man kan dra ut hylla så kommer maskinen i arbeidshøyde.

To stekovner. Vokst opp med deg og utrolig praktisk når man skal lage mye mat eventuelt når ting krever ulik temperatur. Feks stek og stekte poteter.

Tips: ha en skuff under stekovnen eller i nærheten til stekebrettene. Så slipper de å ta over stekovnen til en vær tid :)
Og ha MASSE stikkontakter

Lykke til med oppussingen :D
Her var det utrolig mye gode tips :)
Jeg noterer :)
Tenkte kanskje en dampkoker/dampovn i tillegg til stekeovn, men ser du anbefaler 2 ovner. Får tenke litt på den ;)

Vi fikk nytt kjøkken i fjor, og det har blitt vår favorittplass:)

-Kjøkkenøy, hvor vi kan spise, tegne og lage mat sammen. Veldig hyggelig å dele ett glass vin der også:)

-to stekeovner
-stor koketopp
-french door kjøleskap (virkelig praktisk)
-skapene helt til taket
-dype skuffer
-pop-up stikkontakt
-kompositt vask

Her var det utrolig mye gode tips :)
Jeg noterer :)
Tenkte kanskje en dampkoker/dampovn i tillegg til stekeovn, men ser du anbefaler 2 ovner. Får tenke litt på den ;)

Står mellom to stekovnen eller sånn som du sier en dampovn. Tanta mi har dampovn og bruker den mye. Men stekovner kan man liksom bruke til alt.

Store skuffer nede, skjulte skuffer øverst, mye benkeplass, høyskap og ikke utslagsvask :)

Back
Topp