Hva ligger sf målet deres på?

**kathrine**

Elsker forumet
De glemte og måle det på forrige kontroll så har ikke målt det enda, men ganske sikker på at det ligger godt over gjennomsnittet. Forrige svangerskap lå jeg laaaangt over gjennomsnittet hele tida, så regner med det blir det samme denne gangen også :-)

Skal på kontroll idag så får se om han husker og måle det idag :-)

Jeg lå rett over gjennomsnittet, så jordmor tenkte om jeg ble flytta frem noen få dager, men gjorde ikke det ! :)

Ligger midt på :)

Haha, jeg ligger et stykke over.. Men JM sa at det var mer vanlig for 2.gangs så hun trodde ikke jeg ble flyttet så mye i termin. Alt avhenger av hvor stor babyen er ;)

Midt på sist måling i uke 18, får se på torsdag om den fremdeles er på streken, litt spennende dette. Førstegangs :)

<3 29.12.14 <3

Når begynner de å måle det? Jeg er 17+3, men har ikke målt enda ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Målet var 16 cm sist jeg var til legen.. Uke 17-18, det var akkurat på streken isåfall:) skal til JM neste uke, så blir spennende å se hva det ligger på da :D

Mamma for første gang i des/jan <3

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~
Har ikke blitt målt jeg heller :/ men var på første kontroll i uke 9 og neste er ikke før 17 + 5 og da regner jeg med at de måler

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Har ikke målt ennå. Har strengt tatt bare vært på en kontroll ( lege i uke 12). Synes det er litt lite. Skal ha en time til lege etter OUL ( uke 20), og time til JM i uke 24. Er ikke det litt sparsomt?

Har ikke målt enda så den tid den sorg :-)

Har ikke blitt målt enda :p 17+2 uker. Så jeg blir vel målt første gang på oul som er om 2 dager! :p

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

De målte på meg første gang i uke 13 :) kan ikke måle så mye før da livmoren ikke ha vokst nok enda før det tror jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ble målt første gang i dag, 20+4 og er på 19 cm.Lite hakke over streken men innafor normalen :)

Jeg fikk beskjed om att det først ble målt i uke 24

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

De målte på meg første gang i uke 13 :) kan ikke måle så mye før da livmoren ikke ha vokst nok enda før det tror jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok.. Jeg var til jordmor da jeg var 12+4, men da var det ikke nevnt engang, men hun sa hun kjente livmoren da hun kjente på magen .. Men skal inn igjen til henne etter OUL, så begynner sikkert da ;)

❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Jeg ligger rett utenfor det grønne feltet med 18cm i uke 18 :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Har ikke målt ennå. Har strengt tatt bare vært på en kontroll ( lege i uke 12). Synes det er litt lite. Skal ha en time til lege etter OUL ( uke 20), og time til JM i uke 24. Er ikke det litt sparsomt?

Man får 9 kontroller fordelt på uke 12,18,24,28,32,36,38,40,41 normaltsett. Men så spørs det litt da. Jeg var mye dårlig forrige svangerskap og var hos legen 2.hver uke fra uke 6...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp