Hva leser

snosa

Elsker forumet
dere i påska, krim? noen som har ei bok anbafale. [:)]

Alt av Henning Mankell.

i dag begynner påskekrimen på nrk1, og det er en av bøkene hans

Jeg holder på med Isfolket (for 2.gang), har bare tre bøker igjen så skal gjøre meg ferdig med den. Synes Jo Nesbø er en god forfatter jeg da, litt spenning og.

takk, takk, jenter. mange gode tips her. [:D][:D][:D] god påske til alle sammen.

Jeg leser Ringenes Herre, simultant med en del bøker om islam.

Karin Fossum - Svarte sekunder

for 3. gang [:D]

Anne B. Ragde - Arsenikktårnet

Åh, ja MYREN av Arnaldur Indridarson
*grøss*

Han har nettopp kommet med ny bok......gleder meg til å lese den[:D]

ORIGINAL: gammonbaby

Holder på med Avalon akkurat nå, etterpå tror jeg det blir Tolstoj faktisk... Eller Ibsen...[:D]

Og så har vi kjøpt den DVDen med Poirot da, ingen påske uten!

Av påskekrim anbefaler jeg:

Roald Dahl
Agatha Christie
Sherlock Holmes (skrevet av Arthur Connan Doyle)
Edgar Allan Poe
Andre Bjerke

jeg må og se Poirot i påsken...har komplett dvdsamling med han David Suchet (skrives det slikt?) som Poirot

og så har vi komplett dvd samling av Jeramy Bratt som Sherlock Holmes (svart/hvit og noen er laget som propaganda under krigen, så Sherlock Holmes sloss mot nazistene[:D])

så da har jeg mye å kose meg med...leser helst Agatha Christie

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Leser krimen på melkekartongen jeg.[8|]

Her også!!![:D]

Leser mest fantasy jeg. Favoritten er tidshjulet, men har lest mange flere, men husker ikke alle. Det var da jeg bodde på biblioteket.[8D][:D]

ORIGINAL: MorgansMamma

ORIGINAL: gira

*grøss*

Ja![:D][:D][:D]
Imponert over at noen kan huske det navnet[:D][:D][:D][8D][;)]
Rappet med meg 3 av bøkene hans på biblioteket, så jeg har nå nok å lese[:D][;)]

Andre favoritter er Jo Nesbø og Unni Lindell. Har vel lest alt av Lindell, men mangler de første av Nesbø.

Elsker å se film, men ingen film slår ei skikkelig god bok. Den følesen av å vite at du leser ei av ditt livs beste bøker, men ikke er halveis i boken engang, den er rådeilig! *drømmer*[:)][:)][:)]

*villeggemegforålesenå*[;)]

ååå, endelig noen som har samme følelse å lese krimbøker som jeg!!! jiiippi[:D]
Har savnet sånn å bruke god tid på ei skikkelig god bok, siden Noah kom til verden.........
Og i bokhylla mi står det 4-5 nye krimbøker å bare skriiiiker etter å bli lest[;)][;)][;)]

må hvertfall se den som hvisker på tv2 ellers leser jeg litt forskjellig men liker veldig godt bøkene til mary higgins clark å akkurat nå leser jeg joyce fielding med min elskede drittsekk!!![:D]

*grøss*

Ja![:D][:D][:D]
Imponert over at noen kan huske det navnet[:D][:D][:D][8D][;)]
Rappet med meg 3 av bøkene hans på biblioteket, så jeg har nå nok å lese[:D][;)]

Andre favoritter er Jo Nesbø og Unni Lindell. Har vel lest alt av Lindell, men mangler de første av Nesbø.

Elsker å se film, men ingen film slår ei skikkelig god bok. Den følesen av å vite at du leser ei av ditt livs beste bøker, men ikke er halveis i boken engang, den er rådeilig! *drømmer*[:)][:)][:)]

*villeggemegforålesenå*[;)]

ååå, endelig noen som har samme følelse å lese krimbøker som jeg!!! jiiippi[:D]
Har savnet sånn å bruke god tid på ei skikkelig god bok, siden Noah kom til verden.........
Og i bokhylla mi står det 4-5 nye krimbøker å bare skriiiiker etter å bli lest[;)][;)][;)]

Kjenner til den følesen der ja....[;)]
Kan ikke ligge halve natten å lese "bare et kapittel til" nå lengre[:D][;)]

Er med i krimbokklubben, men låner også mye på biblioteket. Heldigvis leser også sambo mye bøker[:D]
En rusletur ned på biblioteket er noe vi går en gang i mnd ca[;)]

Vi får satse på at vi får enda bedre tid til å lese etter hvert....Om 15 år ca....[8|][&:][8D][:D][:D][:D][;)]

Ja, bare ett kapittel til....også ett til.....også var det morgen..ooops[:D]
Nei, det går ikke lenger. Men nå i påsken skal jeg prøve å få lest den nye til Indridarson,
sambo er hjemme så vi deler på å stå opp om morgenen[:D][:D]

Sambo leser ikke[:'(], men heldigvis har jeg en pappa som tok meg med på biblioteket før jeg
visste hva bøker var, og som sjøl er en ihugga krimleser. Så vi bytter bøker.....noe lånes, kjøpes også
er jeg med i samme bokklubb som du[;)]

De ukjente..av Dean R. Koontz!!

Back
Topp