Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gammonbaby
Holder på med Avalon akkurat nå, etterpå tror jeg det blir Tolstoj faktisk... Eller Ibsen...[:D]
Og så har vi kjøpt den DVDen med Poirot da, ingen påske uten!
Av påskekrim anbefaler jeg:
Roald Dahl
Agatha Christie
Sherlock Holmes (skrevet av Arthur Connan Doyle)
Edgar Allan Poe
Andre Bjerke
ORIGINAL: MorgansMamma
ORIGINAL: gira
Åh, ja MYREN av Arnaldur Indridarson
*grøss*
Han har nettopp kommet med ny bok......gleder meg til å lese den[:D]
Ja![:D][:D][:D]
Imponert over at noen kan huske det navnet[:D][:D][:D][8D][;)]
Rappet med meg 3 av bøkene hans på biblioteket, så jeg har nå nok å lese[:D][;)]
Andre favoritter er Jo Nesbø og Unni Lindell. Har vel lest alt av Lindell, men mangler de første av Nesbø.
Elsker å se film, men ingen film slår ei skikkelig god bok. Den følesen av å vite at du leser ei av ditt livs beste bøker, men ikke er halveis i boken engang, den er rådeilig! *drømmer*[:)][:)][:)]
*villeggemegforålesenå*[;)]
Åh, ja MYREN av Arnaldur Indridarson
*grøss*
Han har nettopp kommet med ny bok......gleder meg til å lese den[:D]
Ja![:D][:D][:D]
Imponert over at noen kan huske det navnet[:D][:D][:D][8D][;)]
Rappet med meg 3 av bøkene hans på biblioteket, så jeg har nå nok å lese[:D][;)]
Andre favoritter er Jo Nesbø og Unni Lindell. Har vel lest alt av Lindell, men mangler de første av Nesbø.
Elsker å se film, men ingen film slår ei skikkelig god bok. Den følesen av å vite at du leser ei av ditt livs beste bøker, men ikke er halveis i boken engang, den er rådeilig! *drømmer*[:)][:)][:)]
*villeggemegforålesenå*[;)]
ååå, endelig noen som har samme følelse å lese krimbøker som jeg!!! jiiippi[:D]
Har savnet sånn å bruke god tid på ei skikkelig god bok, siden Noah kom til verden.........
Og i bokhylla mi står det 4-5 nye krimbøker å bare skriiiiker etter å bli lest[;)][;)][;)]
Kjenner til den følesen der ja....[;)]
Kan ikke ligge halve natten å lese "bare et kapittel til" nå lengre[:D][;)]
Er med i krimbokklubben, men låner også mye på biblioteket. Heldigvis leser også sambo mye bøker[:D]
En rusletur ned på biblioteket er noe vi går en gang i mnd ca[;)]
Vi får satse på at vi får enda bedre tid til å lese etter hvert....Om 15 år ca....[8|][&:][8D][:D][:D][:D][;)]