Hva legger dere..

Vi har klær der også :) samme som vi hadde da storesøster var liten. Pr nå ligger det str 44-62 der, nøytrale klær. Men får nok ikke plass til alle klærne dersom det er er ei jente- da har vi nemlig enda en boks med klær som skal taes i bruk ;)

Bare for å spørre alle samtidig.. det er ikke noe man måå ha liksom?
kan bare være greit å ha eget?
for jeg tenker at med mindre ungen viser tegn til eksem tidlig kommer jeg faktisk til å bruke tøymykner/skyllemiddel på værtfall håndklær uansett
Er nok ikke noe man MÅ ha, nei!! Bare noe noen ønsker.. tror nok jeg trenger å kjøpe flere litt mindre håndklær som er greit å ha oppå stellematta, men da kjøper jeg bare "vanlige" håndklær..

Vi skal ha stelleplassen på vaskemaskinen, og har hengt opp noen hyller der vi skal ha stelleprodukter, samt noen kroker der klær kan henge. Han har også noen hyller i den generelle oppbevaringen der vi har ting som ikke får plass i hyllene.

f1237b9f53ab2c720f57868ec6d378c5

Bare for å spørre alle samtidig.. det er ikke noe man måå ha liksom?
kan bare være greit å ha eget?
for jeg tenker at med mindre ungen viser tegn til eksem tidlig kommer jeg faktisk til å bruke tøymykner/skyllemiddel på værtfall håndklær uansett

Er ikke noe man MÅ ha, nei. ;) Men jeg merker det at de morsomme håndklærne er et lokkemiddel ut når vesla aaaldri blir ferdig i dusjen. ;)

Har et veldig åpent stellebord.. med 2 hyller og noen små bokser rundt øverst på kanten.... Har håndduker og refill til bleiebøtte nederst. Bodyer, vaskekluter, bleier og litt lager i 2.hylle. Og stelle produkter (krem,olje,våtservietter, tørrservietter) i de boksene :) Meget mulig d blir å forandre på d når babyen er her og vi ser hvordan d funker ;) Skulle gjerne hatt stellekommode! men hadde ikke råd til d denne gangen så d ble som d ble..

hihi, dette er bare str 50..! har eenda mer i 56! tror jeg skal berge bra med klær..

Vedlegg

• 1426866936747.jpg
    1426866936747.jpg
    59,1 KB · Visninger: 26
Back
Topp