Hva legger dere..

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
.. i/under/over stellebordet?
Bare kremer, bleier, olje o.l eller klær også? evt hvor mye?
legg gjerne med bilde om dere har det klart..!

Vi har stellekommode så har en skuff med bleier, ammeinnlegg, stelleprodukterog annet småstæsj, en skuff med klær og en skuff med håndduker, vaskekluter og gupekluter :) Blir sikkert å omrokkere ting når jeg begynner og bruke det og finner ut hva som passer å ha hvor.. :p

Her blir det bleier, oljer, kremer, engangsservietter osv på badet.. må foreløpig stelle på matte oppå vaskemaskina (pusser opp vaskerom og større bad nede).. klær osv blir på soverommet vegg i vegg :-)

Bleie innlegg (tøybleier) stelle-produkter og kluter. Har stelle plass på badet, og klær i en kommode på rommet, så tenker på bleieskift,stell og vask der inne. Klær tar jeg med fra rommet når jeg trenger det :)

Har en kommode på badet hvor det er plass til alt:D Både stelleprodukter, bleier, håndkler, kluter og klær. Synes det er veldig praktisk!

Bruker malm kommoden fra IKEA. I øverste skuff har jeg stellesaker, ekstra bleier, kluter, våtservietter, bomulls pads, ammeinnlegg osv. På veggen over har jeg en sånn sak med lommer som jeg har alt jeg trenger for å skifte bleier. I andre skuff har jeg nyfødt til 3 mnd klær, Og neste str i de 2 andre skuffene. :)

Har en stellekommode.
Skuff 1: bleier, kremer, våtservietter.
Skuff 2: babyklær/pysjer.
Skuff 3: noen av vesla sine klær foreløpig. Tenker å ha gulpekluter og helsetepper der etterhvert. Flytter da vesla sine klær inn i garderobeskapet på rommet hennes.
Skuff 4: Håndklær.

Her har jeg kommode, så da blir det stelleprodukter, kluter og småting øverst, så tøybleier og innlegg, og så bodyer og pysj nederst. Resten av klærne blir i skapet på soverommet :)

Får dere plass til alle babyklærne i én skuff?

Her har jeg en stellekommode som har bleier, salver, såper etc i. Igså har jeg en malm kommode med kun klær i. Øverst nattdrakter til storebror og lillesøster. Og resterende klær i skuffene nedover. Nederste skuff er foreløpig tom.

har dere egne håndklær til babyen? isåfall hvilke typer og hvorfor? :)

Vi har egne håndklær til vesla og da automatisk til babyen. Er bare blitt sånn. :P Har kjøpt to selv, resten har vi fått i barselgave og bursdag/jul. Noen er med hette og én er en blå poncho-greie med fantorangen på. ;)

Hihi.. her er mitt 50-56 Vis vedlegget 108618

Og en med luer, smekker, sokker, strømpebukser Vis vedlegget 108619

Og en halv skuff med str over 56.. Vis vedlegget 108620
Ja, foreløpig... :P

aiaiai! skal ikke legge ut bilde av klærene jeg har.. hehe for det er ALT for mye -vil ikke tro jeg rekker å bruke halvparten..
har en malmkommode der ene skuffen er stappa med bare 50 - en er stappa med 56 - resten ligger i esker/poser :o

Vi har egne håndklær til vesla og da automatisk til babyen. Er bare blitt sånn. :P Har kjøpt to selv, resten har vi fått i barselgave og bursdag/jul. Noen er med hette og én er en blå poncho-greie med fantorangen på. ;)
Har et par søte med hette fordi jeg bare måtte.. ellers vil jeg bruke vanlige :-)
Jeg har kjøpt håndkle på kid. Der har de sånne som passer til barn med en liten hette på :) søt og myk!!
Jeg har håndkler i bambus til babyen fordi de er mykere,også uten bruk av tøymykner eller trommel :)

Bare for å spørre alle samtidig.. det er ikke noe man måå ha liksom?
kan bare være greit å ha eget?
for jeg tenker at med mindre ungen viser tegn til eksem tidlig kommer jeg faktisk til å bruke tøymykner/skyllemiddel på værtfall håndklær uansett

Back
Topp