• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hva koster ullvangsokker til barn?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
ja hva koster de?
og hvor får man kjøpt de?

oki. takk for svar.

jeg har ikke visst hvor de selges.
men har kjøpt pierre robert sine ullsokker til mini.
kostet 48kr paret.
men de er litt tynnere

ORIGINAL: Maryan84

jeg betalte 199 for tre par inne på www.flust.no

åssen er det med antiskli på sånne sokker?
vanskelig å få ned i sko?

dytt

Ullvangsokkene kjøper jeg på sportsbutikker. De koster mellom 79 og 100 kroner.
De er ikke vanskelige å få nedi sko i det hele tatt. Bruker kun de sokkene på jenta mi fordi hun har så klamme føtter.
Bruker de året rundt (utenom når det er skikkelig varmt på sommeren)
Noen av sokkene er litt stramme øverst, så et tips kan være å strekke de over et kjøkkenglass eller noe så de vider seg ut[:)]

ORIGINAL: Jarmila

De er ikke vanskelige å få nedi sko i det hele tatt. Bruker kun de sokkene på jenta mi fordi hun har så klamme føtter.
Noen av sokkene er litt stramme øverst, så et tips kan være å strekke de over et kjøkkenglass eller noe så de vider seg ut[:)]

ja du har de med antiskli?

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Ja, det har jeg. De er kjempegode og ikke sånn skjure slik at de blir vanksleig å få i sko osv

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Ja, det har jeg. De er kjempegode og ikke sånn skjure slik at de blir vanksleig å få i sko osv

oki.
da blir det sikkert noen sånne også...

takk for svar[:D]

Vil bare tipse om at de har noen på europris som heter Trysilsokken.. Som skal ligne på Ulvangsokker liksom.. De er bedre enn ulvangsokker syne jeg da.. Og billigere er de og..! 35 kr paret.. [:)] Men det er uten antiskli da.. Om du vil ha det..

Og med tanke på at de brukes i barnehage hvor en og en sokk lett kan forsvinne, så er det liksom ikke verdt å kjøpe sokkepar til dobbel pris.. Syns JEG da.. [:D]

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Almyrida81

Vil bare tipse om at de har noen på europris som heter Trysilsokken.. Som skal ligne på Ulvangsokker liksom.. De er bedre enn ulvangsokker syne jeg da.. Og billigere er de og..! 35 kr paret.. [:)] Men det er uten antiskli da.. Om du vil ha det..

Og med tanke på at de brukes i barnehage hvor en og en sokk lett kan forsvinne, så er det liksom ikke verdt å kjøpe sokkepar til dobbel pris.. Syns JEG da.. [:D]
en får de også med antiskli har det i alle fall på europris her og her koster barnesokkene 29kr[:D]

tusen takk for gode tips....
da blir det europris i morgen....[:D][:D]

Back
Topp