ja hva koster de?
og hvor får man kjøpt de?
og hvor får man kjøpt de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maryan84
jeg betalte 199 for tre par inne på www.flust.no
ORIGINAL: Jarmila
Ullvangsokkene kjøper jeg på sportsbutikker. De koster mellom 79 og 100 kroner.
De er ikke vanskelige å få nedi sko i det hele tatt. Bruker kun de sokkene på jenta mi fordi hun har så klamme føtter.
Bruker de året rundt (utenom når det er skikkelig varmt på sommeren)
Noen av sokkene er litt stramme øverst, så et tips kan være å strekke de over et kjøkkenglass eller noe så de vider seg ut[:)]
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
De er ikke vanskelige å få nedi sko i det hele tatt. Bruker kun de sokkene på jenta mi fordi hun har så klamme føtter.
Noen av sokkene er litt stramme øverst, så et tips kan være å strekke de over et kjøkkenglass eller noe så de vider seg ut[:)]
ja du har de med antiskli?
ORIGINAL: Snuppo og Sneipen
ja du har de med antiskli?
Ja, det har jeg. De er kjempegode og ikke sånn skjure slik at de blir vanksleig å få i sko osv
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Almyrida81en får de også med antiskli har det i alle fall på europris her og her koster barnesokkene 29kr[:D]
Vil bare tipse om at de har noen på europris som heter Trysilsokken.. Som skal ligne på Ulvangsokker liksom.. De er bedre enn ulvangsokker syne jeg da.. Og billigere er de og..! 35 kr paret.. [:)] Men det er uten antiskli da.. Om du vil ha det..
Og med tanke på at de brukes i barnehage hvor en og en sokk lett kan forsvinne, så er det liksom ikke verdt å kjøpe sokkepar til dobbel pris.. Syns JEG da.. [:D]