Hva koster det å fjerne en visdomstann ?

Prisen kommer også an på om du kan trekke tanna eller om den må opereres ut. Jeg har gjort begge deler, trekke var rimelig, fort gjort og ikke særlig smertefullt. Operasjonen tok lengre tid, førte til sykemelding i etterkant (standard) og en større regning - fikk dog igjen en del fra NAV.
 
Jeg betalte 2000, kirurgisk fjernet, og fikk igjen nesten halvparten av det. Vet ikke hvor mye det hadde blitt hos tannlegen, som prøvde å trekke men ikke fikk til. Slapp heldigvis å betale for den timen.
 
1500 koster det visst her sånn ca
3 100 om jeg må fjerne kirurgisk
Om du må fjerne kirurgisk, kan du få igjen en del av summen. Jeg fikk med meg et skjema fra tannlegen som jeg måtte sende inn. Så er ikke sikkert det blir så mye dyrere evnt:)
Lykke til
 
Her betalte jeg 900,- Det var inkludert dopet(beroligende tabletter som doper meg ned pga tannlegeskrekken min).
Var ukomplisert trekking.
 
Betalte i underkant av 700 kr pr tannlegetime, og fjernet en og en tann.
 
Fjernet nå nylig og betalte 2600 :eek: kan ikke huske jeg betalte så mye for to år siden da jeg trakk andre siden. Men tror det ble trukket da, siden jeg ikke kan huske å ble sydd forrige gang, men denne gangen ble det
 
Kommer an på hva som skal gjøres og hvem. Måtte operere og åpne kjeven. Mye styr. Betalte kun en egenandel, trygden resten :)
 
Jeg trakk med lokalbedøvelse, men la i to fyllinger pga syreskader med det samme. Kostet 2500 totalt.
 
Back
Topp