Hva koster det å fjerne en visdomstann ?

Kommer vel an på tannlegen det og om det blir gjort hos en vanlig tannlege eller på sykehuset.

Mener det var en egenandel på 1500 kr pr operasjon jeg hadde iallefall...

Så andre gangen tok jeg to i samme slengen :-P

Men det kommer vel an på om.det er hos tannlegen eller på et "tannlegesykehus" som jeg var på.

Min ble operert ut på privatklinikk, men kom på 1300kr.

Det tror jeg avhenger om eventuelle komplikasjoner, om du må ha narkose osv.
Tror jeg betalte litt over 350 kr for å fjerne 1 visdomstann.
de 2 siste fikk jeg fjernet i narkose hos en privat tannlege, og da måtte jeg ut med 5-6000 + hotell+ reise.

Det tror jeg avhenger om eventuelle komplikasjoner, om du må ha narkose osv.
Tror jeg betalte litt over 350 kr for å fjerne 1 visdomstann.
de 2 siste fikk jeg fjernet i narkose hos en privat tannlege, og da måtte jeg ut med 5-6000 + hotell+ reise.
350 var billig

Jeg snakker om tannlege :)
Tror ikke tannlegene tar det samme. Sist gang betalte jeg rundt 850-900 kr. Den tanna var bare å trekke ut. Første gangen måtte tannlegen skjære og virkelig jobbe for å få ut tanna. Betalte rundt 500-550, men det var på sykehuset da.

Tror jeg betalte ca 2000. Da var det akuttime og fjerning av tannen, og så en oppfølgingstime. Jeg hadde betennelse i tannkjøttet, forårsaket av en visdomstann som ikke klarte å komme seg frem.

Jeg trakk en visdomstann for 4 mnd siden, betalte 2200.. men den var fryktelig betent, og jeg måtte ha 4 bedøvelsessprøyter..

Oppe eller nede? Er den kommet ut?

Jeg trakk en oppe og det kostet 1000kr. Varierer selvsagt mellom tannleger. Tok 5min.

1200 kr, og det tok litt tid da den knakk i mange biter under trekking. Så på regningen at mye av summen var utstyr og bedøvelse;)

1200 kr, og det tok litt tid da den knakk i mange biter under trekking. Så på regningen at mye av summen var utstyr og bedøvelse;)

Bedøvelse må jeg bruke en pen sum på uansett for jeg har skikkelig tannlegeskrekk . Skal de gjøre noe må jeg ha mye Bedøvelse

Colosseumklinikken, 13-1400 i fjor sommer. Oppe og det tok litt tid å få den ut. Inkl en sjekk uka etterpå. Syns ikke det var så ille dyrt:p

Back
Topp