Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: niitha
vi var på cirkus i fjor, og da tror jeg det koster nesten 300 eller 400 per voksen. men vi hadde 50 prosent rabatt.
det er så utrolig dyrt [:'(]
ORIGINAL: Hormonella Olsen
ORIGINAL: Renate_85sign. går bare på dyrefritt sirkus.
Eller så kan dere bare droppe hele sirkuset, da sparer dere masse penger og lærer ungene fra første stund at dyr ikke skal være underholdning for mennesker. Norske sirkuser er ikke så bra som folk tror. Dessuten blir alle dyra trent opp i utlandet, og da hjelper det ikke at de blir "greit" behandlet her. Dere støtter fortsatt dyremishandling
ORIGINAL: Renate_85
Eller så kan dere bare droppe hele sirkuset, da sparer dere masse penger og lærer ungene fra første stund at dyr ikke skal være underholdning for mennesker. Norske sirkuser er ikke så bra som folk tror. Dessuten blir alle dyra trent opp i utlandet, og da hjelper det ikke at de blir "greit" behandlet her. Dere støtter fortsatt dyremishandling
ORIGINAL: fruluna
Var det der nødvendig da? Må vel kunne gå ann å spørre om ett spørsmål her inne uten at man blir beskyldt for dyremishandling vel. Kjære vene!
ORIGINAL: *Meya*
Var det der nødvendig da? Må vel kunne gå ann å spørre om ett spørsmål her inne uten at man blir beskyldt for dyremishandling vel. Kjære vene!
Går det ikke ann å få si ifra? Kan det ikke være nødvendig noen ganger? Når folk åpenlyst ber om hjelp til å støtte opp om dyremishandling?
ORIGINAL: neflonde og prinsen
ja... er det mulig?!?!?!?!??!??!?!?!?!?!? blir så utrolig lei av alle som mener det og det er feil... hun spurte om prisen på bilettene... og dere kaller henne dyremishandler! Skjærp dere!!![:'(]
ORIGINAL: neflonde og prinsen
ORIGINAL: *Meya*
Traff man en øm tå? Siden du blir så sinna? Hvorfor ikke bare ta til seg info, og senere gjøre hva man vil, med den?
nope... ingen øm tå her... men er bare lei av at hver eneste gang noe som enten noen tolker som dyremishandling eller noe med bilseter og sånn blir nevnt, så får personen som spør den skjenneprekenen om at det er barnemishandling eller dyremishandling eller et eller annet sånn, og stort sett er det de samme personene som legger ut dette... syns bare ikke noe om det... jeg kommer faktisk til å ta med William på sirkus en gang, når han blir større... syns ikke det er noe galt i det, for de dyrene som vises fram der er faktisk vokst opp i fangenskap... og btw det er like mye fangenskap å ha husdyr som hunder og katter, som å ha en elefant med på rundtur...
ORIGINAL: Milla24
Hva med metodene de bruker for å lære dyrene opp til å gjøre kunster??? De slår, bruker pisk og mishandler dyrene på på det groveste!!!!!!!! Dette er underholdning det ja!!! Men for all del ta barna med å se på sirkus, det er fullstendig opp til dere!!!
Jeg kommer ihvertfall aldri til å ta barnet mitt med på noe slikt, skal lære barnet opp til å ha stor respekt for alle dyr! Håper inderlig noen gidder å ta seg tid til å lese gjennom linken jeg la ut tidligere i tråden, dersom bare en person endrer mening om sirkus blir jeg overlykkelig!!!
Hva med metodene de bruker for å lære dyrene opp til å gjøre kunster??? De slår, bruker pisk og mishandler dyrene på på det groveste!!!!!!!! Dette er underholdning det ja!!! Men for all del ta barna med å se på sirkus, det er fullstendig opp til dere!!!
Jeg kommer ihvertfall aldri til å ta barnet mitt med på noe slikt, skal lære barnet opp til å ha stor respekt for alle dyr! Håper inderlig noen gidder å ta seg tid til å lese gjennom linken jeg la ut tidligere i tråden, dersom bare en person endrer mening om sirkus blir jeg overlykkelig!!!
Det er ikke det som er poenget her!! Iallefall ikke mitt!!
Syns bare det er så idiotisk å bli beskyldt for å støtte dyremishandlign og bla bla bla. Hun spurte bare om billettpriser liksom.
Kan jo fadermeg ikke spørre om en dritt inne her uten at noen alltid skal lage noe ut av det.
Går ikke på sirkus i det hele tatt jeg, og skjønner poenget ditt, men det går ann å si fra på en annen måte enn det som ble gjort her.
Jeg beklager ovenfor de personer som føler jeg kaller dem for dyremishandler.Er sirkuset jeg ser på som dyremishandlere!! Vil bare att folk tenker seg to ganger om før de drar på sirkus neste gang. Vil ikke lage mer bråk!! Er bare utrolig opptatt av dyrevern! Sirkus er noe jeg har kjempet mot lenge så klarte rett og slett ikke å holde meg. Beklager!!