Da skal jeg komentere denne tråden jeg også da... Jeg som starten den liksom..... [8|]
Jeg har faktisk ALDRI tenkt på cirkusdyrene som dyr som blir mishandlet. Selvfølgelig er det trist HVIS dyrene blir mishandlet, men ting forandrer seg ikke om jeg og barna mine går på cirkus eller ikke.
Skal jeg tenke den samme tanken hver gang jeg skal kjøpe klær f.eks? Skal jeg sjekke lappen og se om det står "made in kina" "made in Bankok" osv?? Og styre unna alt som KAN være laget av barn eller EKSTREMT underbetalte voksne?
Skal jeg slutte å kjøpe Happy meal på Mc.Donalds fordi leken i menyen er laget i kina?
Skal jeg tenke på hvordan den stakkars kua levde livet sitt når jeg står å ser på en flott skinnveske jeg har lyst å kjøpe?
Jeg er også glad i dyr! Jeg er oppvokst på gård, og har hatt griser, høner og hundrevis av hunder rundt meg i hele barndommen. Jeg støtter selvfølgelig ikke dyremishandling! Men.....
Vi må ikke bli over-ekstreme her!
Og som mange andre har nevnt i denne tråden allerede, så hadde det vært veldig OK å for en gangs skyld bare fått svar på det man spør om, og ikke masse annet fjas.
Har man lyst til å diskutere det mer enn hva som passer seg i den aktuelle tråden, så start en egen tråd! Om det dreier seg om dyr, menn, amming, oppdragelse eller what ever......