Hva koster cirkus?

ORIGINAL: fruluna

ORIGINAL: Milla24

Hva med metodene de bruker for å lære dyrene opp til å gjøre kunster??? De slår, bruker pisk og mishandler dyrene på på det groveste!!!!!!!! Dette er underholdning det ja!!! Men for all del ta barna med å se på sirkus, det er fullstendig opp til dere!!!
Jeg kommer ihvertfall aldri til å ta barnet mitt med på noe slikt, skal lære barnet opp til å ha stor respekt for alle dyr! Håper inderlig noen gidder å ta seg tid til å lese gjennom linken jeg la ut tidligere i tråden, dersom bare en person endrer mening om sirkus blir jeg overlykkelig!!!

Det er ikke det som er poenget her!! Iallefall ikke mitt!!

Syns bare det er så idiotisk å bli beskyldt for å støtte dyremishandlign og bla bla bla. Hun spurte bare om billettpriser liksom.
Kan jo fadermeg ikke spørre om en dritt inne her uten at noen alltid skal lage noe ut av det.
Går ikke på sirkus i det hele tatt jeg, og skjønner poenget ditt, men det går ann å si fra på en annen måte enn det som ble gjort her.
signerer dette og det du har skrevet tidligere...

enkelte folk MÅÅÅÅ bare krangle og diskutere.... blir oppgitt... greit at detta er ett diskujonsforum men det får da for faen meg være måte på også.... når folk spør om noe så svar på det de spør om eller la vær... og som en eller annen skreiv her.. lag en egen tråd på detta med dyremishandling...

mishandler vel bikkja mi nå jeg da siden jeg skal ut å gå tur med den... ja ja..

ORIGINAL: Renate_85

Eller så kan dere bare droppe hele sirkuset, da sparer dere masse penger og lærer ungene fra første stund at dyr ikke skal være underholdning for mennesker. Norske sirkuser er ikke så bra som folk tror. Dessuten blir alle dyra trent opp i utlandet, og da hjelper det ikke at de blir "greit" behandlet her. Dere støtter fortsatt dyremishandling

sign.

Ble litt for engasjert[:)] Brenner kraftig for dyr!!
greit det... men var jo ikke det ho lurte på[:)] det var pris på billetter[:)] jeg også er uuuuuuuutrolig glad i dyr.. har hatt dyr hele livet mitt.. men se på hester for eksempel.. hvis de ikke blir brukt så mye så dør de unge.. hvis de blir ridd hver dag og sånn så lever de til de er gjerne 40 år... og det er leeeeeeeeeeenge til å være gamper..[:)] 

er utrolig glad i dyr jeg også men er enig med fruluna det var lissom ikke det det var snakk om her. lag en tråd på dette så skal du se det er mange som er enige med deg, men det er måten du gjorde dette på som provoserte. når man spør om en ting så er det det man vil ha svar på. det er også det at i hvertfall jeg har sett meg lei på at folk blir dårlig behandlet her inne. dette er ikke første gangen heller. syns faktisk det må gå ann å oppføre seg som voksne mennesker å snakke ordentlig med hverandre med respekt. det er et problem på generell at der er krangling heile tia. dette gjør at der er mange fra andre forum som ikke har noe lyst å være her inne. dette gjelder ikke bare til deg men til alle som skaper misstemning her inne. det er utrolig kjipt at det skal være slik. for folk tørr jo nesten ikke spørre om noe her inne uten at det blir bråk. håper at dette blir tatt til etteretning å gjort noe med. kansje folk skal gå litt i seg selv.

Hvordan klarer dere det?

Et spørsmål ang pris på sircus blir til dyreplageri????????? hallo, hva er det med folk da???
Fei for deres egen dør, før det blir feia for andres

ORIGINAL: fruluna

Hva med metodene de bruker for å lære dyrene opp til å gjøre kunster??? De slår, bruker pisk og mishandler dyrene på på det groveste!!!!!!!! Dette er underholdning det ja!!! Men for all del ta barna med å se på sirkus, det er fullstendig opp til dere!!!
Jeg kommer ihvertfall aldri til å ta barnet mitt med på noe slikt, skal lære barnet opp til å ha stor respekt for alle dyr! Håper inderlig noen gidder å ta seg tid til å lese gjennom linken jeg la ut tidligere i tråden, dersom bare en person endrer mening om sirkus blir jeg overlykkelig!!!

Det er ikke det som er poenget her!! Iallefall ikke mitt!!

Syns bare det er så idiotisk å bli beskyldt for å støtte dyremishandlign og bla bla bla. Hun spurte bare om billettpriser liksom.
Kan jo fadermeg ikke spørre om en dritt inne her uten at noen alltid skal lage noe ut av det.
Går ikke på sirkus i det hele tatt jeg, og skjønner poenget ditt, men det går ann å si fra på en annen måte enn det som ble gjort her.

signsignsignsignsignsign!!!!!SIGN

ORIGINAL: nordlands pia

er utrolig glad i dyr jeg også men er enig med fruluna det var lissom ikke det det var snakk om her. lag en tråd på dette så skal du se det er mange som er enige med deg, men det er måten du gjorde dette på som provoserte. når man spør om en ting så er det det man vil ha svar på. det er også det at i hvertfall jeg har sett meg lei på at folk blir dårlig behandlet her inne. dette er ikke første gangen heller. syns faktisk det må gå ann å oppføre seg som voksne mennesker å snakke ordentlig med hverandre med respekt. det er et problem på generell at der er krangling heile tia. dette gjør at der er mange fra andre forum som ikke har noe lyst å være her inne. dette gjelder ikke bare til deg men til alle som skaper misstemning her inne. det er utrolig kjipt at det skal være slik. for folk tørr jo nesten ikke spørre om noe her inne uten at det blir bråk. håper at dette blir tatt til etteretning å gjort noe med. kansje folk skal gå litt i seg selv.

bra noen skriver det jeg tenker,er så utrolig enig

Da skal jeg komentere denne tråden jeg også da... Jeg som starten den liksom..... [8|]

Jeg har faktisk ALDRI tenkt på cirkusdyrene som dyr som blir mishandlet. Selvfølgelig er det trist HVIS dyrene blir mishandlet, men ting forandrer seg ikke om jeg og barna mine går på cirkus eller ikke.

Skal jeg tenke den samme tanken hver gang jeg skal kjøpe klær f.eks? Skal jeg sjekke lappen og se om det står "made in kina" "made in Bankok" osv?? Og styre unna alt som KAN være laget av barn eller EKSTREMT underbetalte voksne?

Skal jeg slutte å kjøpe Happy meal på Mc.Donalds fordi leken i menyen er laget i kina?

Skal jeg tenke på hvordan den stakkars kua levde livet sitt når jeg står å ser på en flott skinnveske jeg har lyst å kjøpe?

Jeg er også glad i dyr! Jeg er oppvokst på gård, og har hatt griser, høner og hundrevis av hunder rundt meg i hele barndommen. Jeg støtter selvfølgelig ikke dyremishandling! Men.....

Vi må ikke bli over-ekstreme her!

Og som mange andre har nevnt i denne tråden allerede, så hadde det vært veldig OK å for en gangs skyld bare fått svar på det man spør om, og ikke masse annet fjas.

Har man lyst til å diskutere det mer enn hva som passer seg i den aktuelle tråden, så start en egen tråd! Om det dreier seg om dyr, menn, amming, oppdragelse eller what ever......

ORIGINAL: BlåBobler

Da skal jeg komentere denne tråden jeg også da... Jeg som starten den liksom..... [8|]

Jeg har faktisk ALDRI tenkt på cirkusdyrene som dyr som blir mishandlet. Selvfølgelig er det trist HVIS dyrene blir mishandlet, men ting forandrer seg ikke om jeg og barna mine går på cirkus eller ikke.

Skal jeg tenke den samme tanken hver gang jeg skal kjøpe klær f.eks? Skal jeg sjekke lappen og se om det står "made in kina" "made in Bankok" osv?? Og styre unna alt som KAN være laget av barn eller EKSTREMT underbetalte voksne?

Skal jeg slutte å kjøpe Happy meal på Mc.Donaøds fordi leken i menyen er laget i kina?

Skal jeg tenke på hvordan den stakkars kua levde livet sitt når jeg står å ser på en flott skinnveske jeg har lyst å kjøpe?

Jeg er også glad i dyr! Jeg er oppvokst på gård, og har hatt griser, høner og hundrevis av hunder rundt meg i hele barndommen. Jeg støtter selvfølgelig ikke dyremishandling! Men.....

Vi må ikke bli over-ekstreme her!

Og som mange andre har nevnt i denne tråden allerede, så hadde det vært veldig OK å for en gangs skyld bare fått svar på det man spør om, og ikke masse annet fjas.

Har man lyst til å diskutere det mer enn hva som passer seg i den aktuelle tråden, så start en egen tråd! Om det dreier seg om dyr, menn, amming, oppdragelse eller what ever......

hvis barna vil se dyr så reis på åpen gård [:D]
det er gratis også [:D]

ORIGINAL: Misery82

Er laangt fra alle steder de finnes da [:)]

ORIGINAL: MarcElia

sant det!  men for de som har mulighet [;)]
jeg var mye på åpen gård da jeg var lita
og syntes det var kjempe gøy [:D]

Ja det er et veldig bra konsept [:)]

Ja det er et veldig bra konsept [:)]

ja helt klart [:D][:D][:D]
er så heldig å bo i skien jeg og her er det mange gårder utenfor sentrum.. så min lille tass skal på åpen gård når den tid kommer [:)]

ORIGINAL: Champ

Hvordan klarer dere det?

Et spørsmål ang pris på sircus blir til dyreplageri????????? hallo, hva er det med folk da???
Fei for deres egen dør, før det blir feia for andres

Jeg  har aldri sagt at de som går på cirkus er dyreplagere,men i og med at de kjøper billetter så er de med å støtter dyremishandling og det er like ille syns jeg.

Nei nei og atter nei.

Jeg har hatt med meg mine barn på sircus mange ganger, jeg har vært på åpen gård med dem, jeg har vært i dyreparker med dem, de er i skog og mark - asså kort sagt, mine barn har mange opplevelser med seg fra de har vært små, noe dem setter pris på¨! men om jeg kjøper bilett til å gå inn det ene eller andre stedet så støtter ikke jeg noen form for dyremishandling!!!

Dere som har klart å få dette spørsmålet til blåbobler til å bli en tråd om støtte av dyremishandling, har dere laget en egen tråd over dette?? det burde dere gjøre..........
La nå folk være i fred, la dem få svar på det dem spør om å slutt å vri og vrenge på alt mulig, generelt - forumet har jo blitt et sted hvor folk henger ut hverandre....... hva er vitsen?????

Du får halv pris om du får tak i rabattkupong...de pleier å ligge i postkassa eller på nermeste butikk. Da koster det ca 150 for barn og 300 kr for voksne.

ORIGINAL: Renate_85

Eller så kan dere bare droppe hele sirkuset, da sparer dere masse penger og lærer ungene fra første stund at dyr ikke skal være underholdning for mennesker. Norske sirkuser er ikke så bra som folk tror. Dessuten blir alle dyra trent opp i utlandet, og da hjelper det ikke at de blir "greit" behandlet her. Dere støtter fortsatt dyremishandling

Er så enig, fordrar ikke sirkus. Og kommer aldri til å ta me jenta mi på noe sånt!! Vet at sirkus i Norge binder hestene slik at de ikke kan legge seg, antakeligvis i frykt for at de fine hvite hestene deres skal bli skittne. Har sett dette med egne øyne!![:@]

uansett om dyrene er trent i norge eller utlandet, så er det like forbannet dyremishandling.
Stakkars dyr sier jeg [:(]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp