Hva kler du på babyen på vei fra sykehuset?

Her blir det bommulsbody, strømpebukse og hentesett utenpå. Også har jeg et teppe av nøstebarnull til å ha over når vi er på vei til oppvarmet bil.

Fikk denne i posten i dag, SÅ fin og så myk! Den blir nok tuppa fin i ;)

Vedlegg

• 1421172295070.jpg
    1421172295070.jpg
    66,2 KB · Visninger: 66
Har med flere skift (4 antrekk + 2 pysjer), men det er mest fordi alt er nedpakket og vi er midt i en flytteprosess. Så må ha noe tilgjengelig inntil vi finner fram i esker o.l. :) Hjem fra sykehuset har jeg tenkt et hentesett som mamma har strikket :)

Last edited:
Jeg har pakket ned fire skift til babyen som vi kan bruke på sykehuset. På vei hjem bruker vi en ullbody, strømpebukse, ulllue og en litt tykk teddydress :)

Her blir det ullbody og ullstrømpebukse og hjemmestrikket hentesett ImageUploadedByBV Forum1421225673.151602.jpg

i og med vi ikke vet hva det blir, en baby blir det nok uansett (men kjønnnet) :p så har jeg til nå funnet fram et ullsett i grått i str 50 et par grå varme gode ullsoker, en tynn blå ull pysj med stjerner også kjøpte jeg en brun lillelam ull dress i str 62 på halv pris på black friday det dumme er at den er i 62 ... og jeg som pleier og få ganske små barn .. men har hørt lillelam sine klær er små i størrelsen ? men jeg er veldig usikker på om den bare kommer til å falle av :p .. vi får se ! ja også lue da,, en brun i ull fra celavi sånn med hals på også ;)

Body, strømpebukse og et hentesett med sokker jeg har strikket. Janus babyull-lue. Har også noen bittesmå votter som jeg tar med.

Må ha med noe alternativt også....

Har kjørepose til bilstolen men får se an om det er nødvendig å bruke den, kan evt bare ha den helt åpen. Blien blir jo oppvarmet så..... Har et teppe også, slik løst strikket et...

Til storebror hadde vi ikke hentesett, men denne gangen har min mor strikken sparkebukse og svigermor strikken en jakke :)

Back
Topp