Hva klarer du IKKE å spise akkurat nå..

Klarer virkelig ikke løk, eller friterte ting. Heller ikke kremete ting som fløtesaus, ostesaus osv. Middag generelt sett er håpløst om dagen .. Klarer brødskiver da :-)

Klarer virkelig ikke løk, eller friterte ting. Heller ikke kremete ting som fløtesaus, ostesaus osv. Middag generelt sett er håpløst om dagen .. Klarer brødskiver da :)
Godt du får i deg noe da! :) jeg er faktisk mer motsatt. Vil heller ha middag! Men helst gammeldags middag med poteter, saus og noe greier. Eller bestemors ertesuppe eller noe sånt :P hahah

For min del er det lettere å si hva jeg faktisk klarer å spise enn hva jeg ikke klarer[emoji85]den lista er lang [emoji23]
Det går mye i ristet brød, sure norske epler, mandarin og husholdningssaft [emoji1374]
Fisk, kjøtt og middagsmat er generelt ikke noe jeg orker [emoji17]
Orker ikke tanken på brus, spesielt cola og sjokolade. Jeg er egentlig coca elsker så til de grader og det samme gjelder sjokolade.
Alle typer kjeks er også æsj og dysjv[emoji17]

Jeg har veldig saltcrave. Ligger og drømmer om all spekematen jeg skal kjøpe når jeg begynner å nærme meg termin, sånn at jeg har kjøleskapet fullt når jeg kommer hjem fra sykehuset [emoji23]
Får helt fnatt. Vi så ha. Også er det jul xD jeg liker spekemat gjennom hele året. H is mannen min har spist salami la jegckidnappe brødskiva eller pakken og bare sniiiiiiiiffe inn lukta! Aaaaah!

Får helt fnatt. Vi så ha. Også er det jul xD jeg liker spekemat gjennom hele året. H is mannen min har spist salami la jegckidnappe brødskiva eller pakken og bare sniiiiiiiiffe inn lukta! Aaaaah!
*gulp* salami.. haha! Jeg TAKLER ikke lukta :P må seriøst holde meg for nesa når jeg åpner kjøleskapet :P

For min del er det lettere å si hva jeg faktisk klarer å spise enn hva jeg ikke klarer[emoji85]den lista er lang [emoji23]
Det går mye i ristet brød, sure norske epler, mandarin og husholdningssaft [emoji1374]
Fisk, kjøtt og middagsmat er generelt ikke noe jeg orker [emoji17]
Orker ikke tanken på brus, spesielt cola og sjokolade. Jeg er egentlig coca elsker så til de grader og det samme gjelder sjokolade.
Alle typer kjeks er også æsj og dysjv[emoji17]
Godt du får i deg noe, tenker jeg <3 brus er det eneste jeg vil ha å drikke.. helst med mestmulig kullsyre :/

*gulp* salami.. haha! Jeg TAKLER ikke lukta [emoji14] må seriøst holde meg for nesa når jeg åpner kjøleskapet :P
Hehe, er det eneste jeg kan finne på å gjøre det på.

Må holde meg for nesen når jeg skal i kjøleskapet. Har nesten kasta opp inni kjøleskapet 3 ganger. Haha xD

Haha så rart! Å eplejuice som er så godt mot kvalmen :p du er kanskje ikke kvalm?

Epler spiser jeg også! Masse!! Bare gule :p

Å jo, kvalm er jeg, og blir mer kvalm av eplejuice:wtf:

Ting som er fløte/melkebasert, ost, ketchup, banan. Ritz kjeks har gått fra å være favoritten til å være noe av det ekleste... Nå spiser jeg kun ting jeg kan finne i kjøkkenskapene, eller som sambo kommer direkte fra butikken med, for det kjøleskapet stinker :yuck: Ting som ligger i fryseboksen har også fått en rar lukt. Blir gæren av dette :confused:

Ting som er fløte/melkebasert, ost, ketchup, banan. Ritz kjeks har gått fra å være favoritten til å være noe av det ekleste... Nå spiser jeg kun ting jeg kan finne i kjøkkenskapene, eller som sambo kommer direkte fra butikken med, for det kjøleskapet stinker :yuck: Ting som ligger i fryseboksen har også fått en rar lukt. Blir gæren av dette :confused:
Signerer Ritz kjeks... det er til å spy av! Samboer spiste noen sånne.. og han måtte gå ut.. for han lukta så vondt :p Hahah!!

Signerer Ritz kjeks... det er til å spy av! Samboer spiste noen sånne.. og han måtte gå ut.. for han lukta så vondt :p Hahah!!

Ja! Samboern spiste sånne i stua, tok litt tid før jeg innså hva som luktet så vondt. Tenk at en tørr litta kjeks kan lukte så mye :hilarious:

Back
Topp