Hva klarer dere å spise?

Ristet brød, ikke altfor grovt, helst uten noe pålegg og appelsinjuice.
Biter av frukt som ananas og kiwi går også :)
Mitt største problem når det kommer til mat er at jeg har lyst på noe, spiser det og deretter blir kvalm og får helt avsmak. Har nesten ingen alternativer igjen etterhvert :(

Ristet brød med ost klarer jeg å spise! :p
Og jeg drikker mye sur juice. Funnet en som kommer i 3-litersdunk på bunnpris. Snål juice heter den. Kjempegod!
Kjenner så til den siste!! Plutselig får jeg skikkelig lyst på noe også spiser jeg det og blir kvalm og etter det takler jeg det rett og slett ikke lengre! :(
 
Spiser knekkebrød med ost. Spiser meg opp om kvelden, da kvalmen er værst på morgningen og formiddag:wtf: har ikke spist middag på en uke ca, klarer ikke:(

Samme her :(
Gomler frukt og kjeks på kveldene fordi jeg ikke får i meg stort annet uten å bli kvalm. Føler at jeg ikke blir skikkelig mett av det :(
 
Ååå jordbær! :D Snart kommer vel Valldaljordbærene også.

De norske vanlige bærene er i butikk og de smaker herlig :D Jordmor sa frukt og bær ofte var litt lettere å spise om man er uvel, så da er det bare å kose seg tenker jeg! Lite ran med 70 kr kurven når jeg alene spiser en kurv om dagen, men men..
 
Ristet brød, ikke altfor grovt, helst uten noe pålegg og appelsinjuice.
Biter av frukt som ananas og kiwi går også :)
Mitt største problem når det kommer til mat er at jeg har lyst på noe, spiser det og deretter blir kvalm og får helt avsmak. Har nesten ingen alternativer igjen etterhvert :(

Ååå, der beskrev du akkurat mitt problem!! Jeg har også brukt opp alt på den måten :eek:
 
De norske vanlige bærene er i butikk og de smaker herlig :D Jordmor sa frukt og bær ofte var litt lettere å spise om man er uvel, så da er det bare å kose seg tenker jeg! Lite ran med 70 kr kurven når jeg alene spiser en kurv om dagen, men men..

De er gode! Men valldaljordbær er de aller beste altså! Kommer til å bruke opp alle pengene mine på bær :p
 
Ristet brød, ikke altfor grovt, helst uten noe pålegg og appelsinjuice.
Biter av frukt som ananas og kiwi går også :)
Mitt største problem når det kommer til mat er at jeg har lyst på noe, spiser det og deretter blir kvalm og får helt avsmak. Har nesten ingen alternativer igjen etterhvert :(

Dette sliter jeg og med.. Er få alternativer igjen, men blir jo så sulten..
 
Bye bye taco! I dag skal vi ha taco, en av mine virkelige favoritter :D men kjipt å bruke opp den, og sannsynligvis vente lenge til neste gang :(
Huff ... taco gikk faktisk fint for meg :) Spiste det uten å kaste opp eller bli kvalm etterpå!
 
Spiser det aller meste, selvom ikke alt frister like mye som før. Eneste jeg NEKTER å ha i hus er Mozarellapizza. Samboer spiste det ett par fanger for noen uker siden, la meg på rommet i forbannelse over den kvalme lukta. Elsket den pizzaen før:joyful:
 
Det med å bruke opp matvarer kjenner jeg meg veldig igjen i.. Synd de varer så kort og. Vet ikke hvor mye mer butikken kan by på [emoji849]

Mange som kjenner seg igjen der gitt... kjempekjipe greier. Jeg får sånn innfall at jeg bare MÅ ha noe så blir jeg dødskvalm av det etterpå... Utrolig snålt.
 
Spiser det aller meste, selvom ikke alt frister like mye som før. Eneste jeg NEKTER å ha i hus er Mozarellapizza. Samboer spiste det ett par fanger for noen uker siden, la meg på rommet i forbannelse over den kvalme lukta. Elsket den pizzaen før:joyful:

Hahaha! Det er så utrolig snålt. Jeg takler nesten ikke lukta på noe jeg :p
 
Back
Topp