Hva klarer dere å spise?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Jeg klarer nemlig ikke å spise noe som helst nesten... Blir kvalm av tanken på alt :(
Det går i bixitkjeks med philadelphia akkurat nå, men det er jo voldsomt ensidig kosthold.. Men det viktigste er jo å få i meg noe som holder seg inne.
Noen som har noen gode tips til mat som ikke er kvalmende? :)
 
Jeg spiser på de tidene av døgnet der jeg ikke er kvalm (om morgenen, og har aldri vært frokostmenneske[emoji12] veldig uvant!), så «faster jeg» om kvelden. Spiser mye frukt, da det er det jeg har lyst på, og saftis. Passer altså på å få i meg bra mat om morgenen... [emoji1]
 
Frukt funker for meg. Druer, kiwi, nektariner, eple.. :)
 
Frukt, gullerot, agurk og knekkebrød med tubeost er vell det jeg spiser mest av :)
 
Jeg spiser på de tidene av døgnet der jeg ikke er kvalm (om morgenen, og har aldri vært frokostmenneske[emoji12] veldig uvant!), så «faster jeg» om kvelden. Spiser mye frukt, da det er det jeg har lyst på, og saftis. Passer altså på å få i meg bra mat om morgenen... [emoji1]

Heldig! Er kvalm hele dagen jeg :p Men veldig lurt da!
 
Frukt, gullerot, agurk og knekkebrød med tubeost er vell det jeg spiser mest av :)

Litt i samme bane som meg! :) Det må være enten tørt eller fruktig for at jeg skal takle det :)
 
Har en banan på nattbordet som jeg får i meg før jeg står opp. Noen ganger blir den i magen og andre dager kommer den i retur. Men jeg passer på å spise etter jeg har kastet opp, er noe bedre da en liten stund. Ellers er det gulrot og hvitost/brunost det går i.
 
Frukt, toast, ostesmørbrød. Popcorn.
 
Ristet brød, ikke altfor grovt, helst uten noe pålegg og appelsinjuice.
Biter av frukt som ananas og kiwi går også :)
Mitt største problem når det kommer til mat er at jeg har lyst på noe, spiser det og deretter blir kvalm og får helt avsmak. Har nesten ingen alternativer igjen etterhvert :(
 
Spiser knekkebrød med ost. Spiser meg opp om kvelden, da kvalmen er værst på morgningen og formiddag:wtf: har ikke spist middag på en uke ca, klarer ikke:(
 
Har en banan på nattbordet som jeg får i meg før jeg står opp. Noen ganger blir den i magen og andre dager kommer den i retur. Men jeg passer på å spise etter jeg har kastet opp, er noe bedre da en liten stund. Ellers er det gulrot og hvitost/brunost det går i.

Tørr aldri å spise rett etter at jeg har stått opp jeg, venter alltid et par timer :p Gulrot er en god ide!
 
Frukt, toast, ostesmørbrød. Popcorn.

Ostesmørbrød :dead:
Haha! Men ristet brødskive med ost funker da, men plutselig fått avsmak for ostesmørbrød. Rare greier!
Men frukt er noe av det eneste jeg får i meg for tiden.
 
Back
Topp