Hva kan jeg forvente?

Jeg også såg med engang hva som var hva, hadde grua meg litt til ul, da jeg var usikker på hvor godt jeg såg den lille.. Men idet legen snudde skjermen, og jeg fikk se en liten sprellemann, såg jeg alt helt tydlig med en gang :) ubeskrivelig følelse <3

Iphone trykking !

Jeg også såg med engang hva som var hva, hadde grua meg litt til ul, da jeg var usikker på hvor godt jeg såg den lille.. Men idet legen snudde skjermen, og jeg fikk se en liten sprellemann, såg jeg alt helt tydlig med en gang :) ubeskrivelig følelse <3

Iphone trykking !

Ja det er det virkelig! Jeg har jo en gutt fra før, men var ikke på ul før i uke 18 med han så da var det så mye enklere å se, TRODDE jeg :D Heldigvis for meg så var det ikke så vanskelig som jeg trodde:p

Åh, det var helt fantastisk!:Heartbigred Fikk se en liten sprellebaby som ikke hadde tid å ligge stille et sekund! Tok innvendig ul, noe jeg er glad for nå for tror ikke jeg hadde sett så detaljert som jeg gjorde hvis ikke :D Termin er fortsatt 29. januar så da er jeg 10 uker, eller 10+1 da siden klokka er over 12 ;)
Så fantastisk :D

Back
Topp