Hva kan jeg forvente?

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg skal på tidli UL imorgen og da er jeg ca 10 uker på vei (+/-). Hva kan jeg forvente å se inni der da? Og dere som har tatt UL rundt 10 uker, tok dere innvendig eller utvendig?

Tok ul i uke 11, utvendig. I uke 11 så vi et menneske i hvertfall. Litt usikker på uke 10, men tror det er en blanding mellom noen klumper (hode og kropp) med klumper på (bein og armer) og det mennesket du kan se uken etter.. Sjekk ut bildene til de andre terminforumene (i 2014 eller før), det kan være det dukker opp noe dr :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Tok ul i uke 11, utvendig. I uke 11 så vi et menneske i hvertfall. Litt usikker på uke 10, men tror det er en blanding mellom noen klumper (hode og kropp) med klumper på (bein og armer) og det mennesket du kan se uken etter.. Sjekk ut bildene til de andre terminforumene (i 2014 eller før), det kan være det dukker opp noe dr :)

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Takk for tips, det skal jeg gjøre! :D
Kan godt hende jeg er i uke 11 altså, er ikke helt 100% sikkert selv. Derfor jeg skal inn å sjekke :) MEN, jeg vet at jeg ikke er mindre enn 10 uker så da tar jeg utgangspunkt i det :D

Jeg var 9+5 og tok utvendig
ImageUploadedByBV Forum1404071614.707735.jpg

Jeg tok utvendig i uke 9+6.... Men det kommer an på kroppsfasong. De sa at de prøvde først utvendig hvis man var slank, hvis ikke tok de innvendig... Jeg så en bitte liten baby med fingre og tær (kunne nesten telle dem!). Var kjempekoselig! :) gled deg!

Var 10+5 og tok utvendig. Var helt fantastisk:) kunne telle fingrene og var rart å se et så bitte lite menneske der inne, som sprellet og beveget seg masse. Er mye som er ferdig nå, så bare å glede seg. :)

Var 10+5 og tok utvendig. Var helt fantastisk:) kunne telle fingrene og var rart å se et så bitte lite menneske der inne, som sprellet og beveget seg masse. Er mye som er ferdig nå, så bare å glede seg. :)

Åh, så hærlig! Jeg gleder meg utrolig mye og har vært så spent på hva man får se og om det i det hele tatt ser ut som et menneske :D

Jeg tok utvendig i uke 9+6.... Men det kommer an på kroppsfasong. De sa at de prøvde først utvendig hvis man var slank, hvis ikke tok de innvendig... Jeg så en bitte liten baby med fingre og tær (kunne nesten telle dem!). Var kjempekoselig! :) gled deg!

Så gøy! Jeg gleder meg masse, men har litt angst for den biten med utvendig eller innvendig UL kjenner jeg:confused: Bare en filleting, og hadde dette vært for noen år tilbake hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men er visst blitt så blyg med årene :D

Så gøy! Jeg gleder meg masse, men har litt angst for den biten med utvendig eller innvendig UL kjenner jeg:confused: Bare en filleting, og hadde dette vært for noen år tilbake hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt, men er visst blitt så blyg med årene :D

Da ville jeg bare spurt om ikke de kunne prøvd med utvendig først :)

Tusen takk for at du deler bilde av din lille skatt :Heartpink Synes du det var enkelt å se når du var der hva som var hva? Bevegde babyen seg osv?:)
Ja så godt hva som var hodet. Bevegde mye på seg, sprella med fotene. Ble så forelska <3 hørte ikke hjerte men så hjerte banka. JM er ikke så heldig å har det nyeste utstyret for å si det sånn. Men det var ikke noe tvil om at alt var bra :) gled deg!

Ja så godt hva som var hodet. Bevegde mye på seg, sprella med fotene. Ble så forelska <3 hørte ikke hjerte men så hjerte banka. JM er ikke så heldig å har det nyeste utstyret for å si det sånn. Men det var ikke noe tvil om at alt var bra :) gled deg!

Åh :Heartred:Heartred Gleder meg bare mer og mer! Enda gøyere å vite at jeg faktisk kommer til å se bevegelse:D Da blir det liksom litt mer ekte enn om man bare ser en klump vist du sjønner :D

Skal i uke 12+3 da :)

Får vel se en liten baby, men tror det har litt med om det blir tatt innvendig eller utvendig :)

Masse lykke til, og hvordan gikk det? :)

Hvordan gikk det idag? :)

Åh, det var helt fantastisk!:Heartbigred Fikk se en liten sprellebaby som ikke hadde tid å ligge stille et sekund! Tok innvendig ul, noe jeg er glad for nå for tror ikke jeg hadde sett så detaljert som jeg gjorde hvis ikke :D Termin er fortsatt 29. januar så da er jeg 10 uker, eller 10+1 da siden klokka er over 12 ;)

Back
Topp