Jeg tok innvendig 9+6, fikk da se hjertet som banka, et lite menneske som sprella og en hjerne som såg symmetrisk utVis vedlegget 66877Vis vedlegget 66878
Iphone trykking !
Takk for at du delte bildene dine

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok innvendig 9+6, fikk da se hjertet som banka, et lite menneske som sprella og en hjerne som såg symmetrisk utVis vedlegget 66877Vis vedlegget 66878
Iphone trykking !

Jeg også såg med engang hva som var hva, hadde grua meg litt til ul, da jeg var usikker på hvor godt jeg såg den lille.. Men idet legen snudde skjermen, og jeg fikk se en liten sprellemann, såg jeg alt helt tydlig med en gangubeskrivelig følelse <3
Iphone trykking !
Så fantastiskÅh, det var helt fantastisk!Fikk se en liten sprellebaby som ikke hadde tid å ligge stille et sekund! Tok innvendig ul, noe jeg er glad for nå for tror ikke jeg hadde sett så detaljert som jeg gjorde hvis ikke
Termin er fortsatt 29. januar så da er jeg 10 uker, eller 10+1 da siden klokka er over 12
![]()
Det gikk kjempe bra! Fikk se en liten baby som sprella som bare det, og et hjerte som bankaHelt fantastisk
![]()