N
neledam
Guest
Min tar seg god tid til det meste. Foreløpig så kan hun åle og vinke 
Hva kan deres?
Hva kan deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha her drikker også mi av glass og imsdalflasker. Men ikke tåteflaskeKrabber, spiller på slurva, vinker.. Også har han sånn "babypiano" han syns er så flott, det lager jo lyd når han trykker ned tangentene![]()
Han drikker av glass og av imsdalflasker og har blitt veldig flink til å spise brødskive selv![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Fikk beskjed av helsesøstra i dag å begrense ståinga hans og heller få han til å øve på å krabbe. Var viktig at han kom seg opp i krabbestilling og var stabil der fordi det var slik han skulle lære seg å sitte. Så da får vi øve oss på det![]()
Nei, vi skulle ikke la han få lov til det sa hun.. Han kunne få stå litt et par ganger om dagen, men vi skulle få han til å være mest mulig på gulvet og helst øve på krabbing. Glad det er håvard som er hjemme, jeg har ikke tålmodighet til å ligge på gulvet og rulle HELE dagenHmm. Men hvis han vil stå hele tiden, skal man ikke la han få lov til det da?
Nei, vi skulle ikke la han få lov til det sa hun.. Han kunne få stå litt et par ganger om dagen, men vi skulle få han til å være mest mulig på gulvet og helst øve på krabbing. Glad det er håvard som er hjemme, jeg har ikke tålmodighet til å ligge på gulvet og rulle HELE dagen![]()