Hva kaller du barna/barnet ditt??

Kjært barn har mange navn. For tiden går det mest i Rappo, trollungen, tullefisen, skatten, fanteguri og lille frøken.
 
Nå er han fortsatt i magen, men det går i nurket og gullet.
 
Gullis, klumpen min, makkus/makken (når han vrir og vrenger seg som en makk i armene eller på stellebordet), ulike varianter av navnet, vennen min, gullet mitt, godgutten, rampen, tullekopp, klumpestump, lille venn. Alt mulig dukker opp haha!
 
Vennen, gullet, skatten, godjenta, osv.
 
Lillesnupp, frøken snupp, lille venn, klumpen/plumpen (etter en fetter som skulle herme, men ikke klarte å si klumpen), et par tullevarianter av navnet hennes, makken, lille raring, fjasefrøken
 
Stabeistet, surpompen, Gullklumpen, mamma sin lille godgutt (her sier han tvert nei), vennen, snusken. Er de vanligste iallefall :)
 
Vesla, lillerusk, snusk, lille sitron/appelsin (avhengig av humøret hennes), jenta mi, søtnos.
Godgutten, gutten min, rusken, rampen, vennen, snusen. Alle tre har i tillegg forskjellige tullevarianter av navnene deres.
 
Gullongen, gulle, tøvskjur, veslemor, ongen min, snuppelura, tuppsi.. Osv.
 
Kaller henne for mange rare tullenavn og kosenavn så vet ikke om jeg husker alt men det som går igjen er.

Kosepie
Tullehøne
Jabbekråke
Gulpeguri (skikkelig gulpeunge)
Lille gull
Snuppelupp
Lille tuppa
Godpia mi
Kosesjefen
Søsejente
Lille frøken
Lille bollen



Og div kallenav/rim pånavner hennes:)
 
Småtrolla , unga eller noen rare varianter av navnet dems med is-ending :hilarious::p
 
Brutus, lille venn, klara, kråkemorxsmile9
 
Snuppa, snuppelina, vennen, skatten min, gullet
 
Hun eldste har alltid blitt kaldt for Kråkungen (eller på trøndersk Kråkongen) eller Kråka. Hun satt i vippestolen sin å laga kra-lyder da hun var baby, det er nok grunnen. Så er hun veldig mørk å har ett lurt glimt i øye når hun pønsker på ting.

Den yngste har stort sett hett Boba. D var en venndig han å ble kaldt panserpåsan (pga veldig god å rund)

Vi har alltid hatt kallenavn på hverandre i familien. Jeg foreksempel blir kaldt dropse ☺️
 
Trollet, makken, stabeis, turbo, skatten, fulle, vennen
 
Back
Topp