Hva kaller du barna/barnet ditt??

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
En viss mulighet for at jeg fikk idéen i en annen tråd her inne.
Men hvilke kallenavn har du på ungen?

Jeg har lille persille, guttungen, podden, avkommet, kidden, trollungen, forbanna unge(når han har gjort noe gale, sier det ikke til han), vennen, gullklumpen, og sikkert 10000 andre også.
 
Kosegutt, lillegull og storegull, gullet, gull-gull, bolla, bolletroll, lille krøll (de første ukene), trollungen, koseklumpen +++ til dem/rundt dem og ungene, guttene eller barna hvis jeg snakker om dem :) evt tåkeluren
 
Tassen, storegull/lillegull, mini, vennen, gutten min, gullet, hjertet mitt. ❤️
 
Småtrollene mine, tøysekoppene, golleklumpene. Maaange kosenavn jeg kan slenge ut når jeg prater til dem :love7:hilarious:
Snakker jeg om dem til andre, så går det i "ungene" :)
 
Koseklumpen
Lille pøbel
Rampen
Kidsa
God klumpen
Lille Stompen
Lille bolle

Jeg har to og kallenavna brukes på begge.
 
Klumpen og trollungen min :p
I tillegg til varianter av navnet hans. Feks leandrius isteden for Leander :p
 
Vennen/Vennen min, gullet, snupsen, tullehøne (jenta), ulike varianter av navnene deres (tullevarianter), klumpedumpen og mye annet som faller meg inn der og da.
 
Har ikke noe spesielt jeg kaller eldste, bare navnet hans. Kalte han "Den lille herremannen" da han lå i magen bare.
Minste kaller jeg "Klumpen" :love017
 
Klumpen min, godklumpen, gutta, kosegutt, tullegutt, gutten min,
 
Har ikke noe spesielt jeg kaller eldste, bare navnet hans. Kalte han "Den lille herremannen" da han lå i magen bare.
Minste kaller jeg "Klumpen" :love017

Den lille herremannen var så søtt ❤️
 
Veldig mange navn på de, men mange av de avslører navnene deres også, så de holder jeg for meg selv :p

Men går en del i kompis, bolla, tjommi, vennen.

Gutta mine, barna, storebror, lillebror.
 
Har kalt henne Klumpen siden vi fant ut at jeg var gravid. Ellers går det mye i lille, lillemor, snuppa, lille vennen, mamma si osv... Samboer er mer kreativ med kallenavn :p
 
Her har vi tre som går under "lille koala" "marihøna vår" og "løveunge" Ellers er det som det passer seg, men eksempler er gullet, vennen, snusket, lille persille.
 
Leah

Flu, lille, du :p
 
Eldste sier jeg pleier kalle henne "pusen min" og "gojenten"

Er vel det jeg pleier si, kaller de pus og gojente/gogutt :)

Sier pus til mannen og hunden min og jeg :joyful::cat:
 
Back
Topp