Hva kaller dere fosteret?

Frøknaa :)

Gift med forumet
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg sliter litt med å finne et passende ord når jeg snakker om den lille i magen. Den eller Det blir så rart, foster for klinisk og man sier kanskje ikke baby så tidlig? Jeg vet jo ikke kjønnet enda, så han/hun går ikke (får da bare spm om vi har fått vite det allerede) .
Hva sier dere? :confused005
 
Jeg sier baby :) orker ikke være så korrekt :p
 
Den lille og babyen pleier jeg å kalle den :)
 
Lillesniken :D:love7 fordi den er resultat av en ødelagt kondom og eggløsning mange dager etterpå. Den var ment to be :love017 en veldig viljesterk svømmer :knegg:
 
Vi sier babyen, for det ER en baby for oss. Også sier vi han, selv om vi ikke vet 100% om det er en gutt enda. Føles bedre enn å si den eller det, og hvis det viser seg å være jente bytter vi bare om til hun :D

Ingen andre kan bestemme hva du velger å kalle barnet ditt, du må gjøre det som føles rett :)
 
Babyen, knøttet, mini, lille... Kjært barn har mange navn :HeartredJeg sier som oftest knøttet, mannen babyen.
 
Forrige gang kalte vi den for han nesten helt fra starten fordi vi følte at det var rett og det var det jo:p Men nå som vi er uenig i kjønn heter den babyen og noen ganger sier mannen han og jeg hun bare for å understreke hva vi mener det er:hilarious:
 
Hahaha jeg kaller babyen pøbel hver gang jeg blir kvalm. Og skylder på at mannen har putta inn noen pøbel gener inni der
 
Sier babyen selv om det er tidlig:)
 
Jeg liker ikke å bruke kallenavn, for meg er det unaturlig. Så her blir den omtalt som baby, for det er en pitteliten baby der inne på 6cm:Heartred
 
Babyen, stort sett. Eller lille mini/lille rusk/snusmumrikken eller lignende Varierer veldig! Har veldig mange klengenavn på de to som skal bli storesøsken også, så jeg er vel bare sånn at jeg må kalle de små for diverse ;-) Men sånn til de fleste jeg møter: Babyen.
 
Eskimoen eller han. Har bestemt at frem til det motsatte et bevist bruker vi han for å ha et pronomen å forholde oss til.
 
Forrige gang ble sønnen vår kalt Fred Børre (mannen til Marit Bjørgen) helt til det var igjen 1 mnd av graviditeten :hilarious:
Denne gangen har vi ikke noe navn enda, mulig det kommer etterhvert når vi får vite kjønn.
 
Babyen :Heartred og han, til lillesøsters frustrasjon da hun syns det er en hun :hilarious:
 
Back
Topp