Hva kaller dere fosteret?

Siden ingen andre enn samboer og jeg vet om dette enda, så sier vi «hemmeligheten i magen»... jeg sier ofte mini til meg selv (ja, det hender jeg prater til meg selv:hilarious:). Storebror ble omtalt som huleboeren frem til det var så mye aktivitet at det ble naturlig å kalle han mageninjaen. Visste ikke kjønn med ham :)
 
Mini/lille - enda ikke helt gått opp for meg at det faktisk er en baby inni der, og kan ikke si baby for da skjønner lisja det med en gang :joyful:
 
De to, twins, tvillingene.
 
Vi sier han når vi omtaler lille. Men han har også fått kallenavnet lille makaroni :Heartred
 
Jeg sier rett og slett den eller han jeg, men nå nevnes ikke graviditeten så mye her hjemme siden ungene ikke vet om det enda.

Da vi ventet minsten visste vi ikke kjønn, og de to kommende storesøsken kalte ham av en eller annen grunn lille Bø. Det hang ved en stund for å si det sånn.:knegg:
 
Jeg aner ikke, jeg tror vi bare sier den/det. Litt upersonlig, og DT blir sikkert veldig annerledes etter vi har vært på ultralyd og fått bekreftet at alt er som det skal (forhåpentligvis) og til vi har fortalt fami,ien og det ikke er hemmelig lenger :)
 
Vi sier bare 'Lille'
 
Back
Topp